Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lysette schreef:Je kunt ook versvlees proberen. Mijn hond at ook nooit van harte zijn brokken. Uiteindelijk at ie het wel maar ook echt alleen als hij écht honger had. Met versvlees vliegen ze echt op hun bakken af. Bovendien doen ze het er vele malen beter op! Ik vind het wel belangrijk dat ze iets krijgen wat ze ook graag eten.
RolingRoos schreef:Ja maar dat is een ding dat mijn moeder niet wil doen, allemaal vlees erbij toevoegen om het lekkerder te maken. Maar dat is ook niet nodig want ze at het eerst ook normaal en vond ze het lekker dus waarom nu niet?
Noetanchamon schreef:Lysette schreef:Je kunt ook versvlees proberen. Mijn hond at ook nooit van harte zijn brokken. Uiteindelijk at ie het wel maar ook echt alleen als hij écht honger had. Met versvlees vliegen ze echt op hun bakken af. Bovendien doen ze het er vele malen beter op! Ik vind het wel belangrijk dat ze iets krijgen wat ze ook graag eten.
Versvlees, zoals bijv Rodi, is prima maar zorg dan wel voor voldoende botten / kauwmateriaal. Anders heeft ie over 2 jr nl geen tanden meer
Napie schreef:Mijn hond heeft ook zo'n periode gehad. Toen deed ik altijd een schepje kattenblikvoer door zijn brokken roeren. Wedden dat de bak in no time leeg is.
RolingRoos schreef:Ja maar dat is een ding dat mijn moeder niet wil doen, allemaal vlees erbij toevoegen om het lekkerder te maken. Maar dat is ook niet nodig want ze at het eerst ook normaal en vond ze het lekker dus waarom nu niet?
Jolanda_ schreef:jullie vergeten wel dat een hond officieel een vlees eter is...
Nu ga ik niet zeggen dat je geen brokken moet voeren want ik voer het zelf ook maar Magic krijg er ook altijd één of twee schijven rodi door heen...
En ja zij is ook een ontzettend moeilijke eter maar sinds we haar op Cavom brokken hebben gezet met Rodi wat gewoon makkelijk er door heen te mixen is eet ze weer perfect...
Het beste voor je hond is KVV of barf maar ja dat kost wel meer en vraagt wel iets meer tijd voor het eten klaar te maken en te kopen
Dus daarom is het niet voor iedereen weggelegd... maar waarom geen rodi schijf door zijn brokken? 4 schijven kosten € 1,12 en hij hoeft er maar max 1 per dag als hij zo klein is ... geen moeite en de honden vinden het lekkerder..
Noetanchamon schreef:Jolanda_ schreef:jullie vergeten wel dat een hond officieel een vlees eter is...
Nu ga ik niet zeggen dat je geen brokken moet voeren want ik voer het zelf ook maar Magic krijg er ook altijd één of twee schijven rodi door heen...
En ja zij is ook een ontzettend moeilijke eter maar sinds we haar op Cavom brokken hebben gezet met Rodi wat gewoon makkelijk er door heen te mixen is eet ze weer perfect...
Het beste voor je hond is KVV of barf maar ja dat kost wel meer en vraagt wel iets meer tijd voor het eten klaar te maken en te kopen
Dus daarom is het niet voor iedereen weggelegd... maar waarom geen rodi schijf door zijn brokken? 4 schijven kosten € 1,12 en hij hoeft er maar max 1 per dag als hij zo klein is ... geen moeite en de honden vinden het lekkerder..
Onze hond is wel erg gedomesticeerd hoor. En puplief krijgt ws nog 4 maaltijden.