Onze nieuwe geleidehond pup!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Onze nieuwe geleidehond pup!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 20:29

Jippiee ! Wij hebben vandaag een adspirant geleidehond (pup) opgehaald in Amstelveen!
Ze heet Mika en is een pure Labrador pup! Ze is hartstikke blond Blond Maar wel slim hoor Haha!
Ze is echt superlief, speels en luistert al best goed als je roept. In de auto was ze in het begin wat onrustig en jankte ze een beetje, maar na 1/2 uurtje ging ze gezellig tussen ons in liggen slapen. We moetsten ook wel 2,5 uur rijden, maar dat vond ze helemaal niet erg. Morgen maak ik foto's!
Ze is echt geweldig! We gaan een heel jaar genieten... Overal mee naartoe... Wauw! We hebben een hond!

traan_beauty

Re: Onze nieuwe geleidehond pup!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:32

Wat leuk!! Haha!

Echt super dat jullie dat doen zeg. Maar kun je dat ook, naar een jaar de hond weer weg doen? Het is wel voor een goed doel natuurlijk, en je hecht je nu al op een andere manier aan die hond, maar of ik het ooit zelf zou kunnen?

Ben benieuwd naar de foto's!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 20:42

Ze zal wel wegmoeten over een jaar... Boos! Maar goed, je mag altijd nog contact houden en als ze wordt afgekeurd wordt ze eerst aan ons aangeboden. Of als ze echt supergoed is en fokteef wordt, dan kun je haar ook weer in huis nemen als fokgastgezin.

Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:47

geweldig he een pup!Het lijkt me wel moeilijk dat hij over een jaartje weer weg gaat, maar je weet dat het voor een goed doel is. Ik zou onze kleine echt niet meer kunnen missen!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 20:58

Ja idd! Ze is helemaal geweldig!!!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:46

Wat leuk dat jullie dit doen! Ach, je weet van te voren dat je over een jaar de hond weer terug moet doen, maar je doet er goed werk mee dat je een hond opvoedt voor iemand anders. Veel plezier met de hond en succes met het opvoeden.