Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:dit hebben wij dus ook.. in ons nieuwe huisje.. in december vorig jaar onze hond moeten laten inslapen, vorig jaar mijn kat doodgereden, dit jaar heel veel vogels dood door ziekte, nog een hond moeten laten inslapen..mijn konijn dood door de bliksem.. je bent zeker geen slechte baas, het komt allemaal achterelkaar.. wij zijn ook een beetje overbezorgd geworden, als er een kat een dag weg is, heb ik al zoiets, nee he.. niet weer?
Rashja schreef:dees_daan schreef:dit hebben wij dus ook.. in ons nieuwe huisje.. in december vorig jaar onze hond moeten laten inslapen, vorig jaar mijn kat doodgereden, dit jaar heel veel vogels dood door ziekte, nog een hond moeten laten inslapen..mijn konijn dood door de bliksem.. je bent zeker geen slechte baas, het komt allemaal achterelkaar.. wij zijn ook een beetje overbezorgd geworden, als er een kat een dag weg is, heb ik al zoiets, nee he.. niet weer?
Ik weet het dat het gewoon domme pech is maar toch heb ik soms het gevoel van als ik maar dit en had ik maar dat.
En zelf dan weet je niet hoe zo iets afloopt.
Ik kan het gewoon niet uit staan heb voor dat we deze katten hadden 2 ander gehad en die waren gewoon 18 en 21 jaar geworden.
Waarom deze niet??
@dees_daan zo van jou valt ook niet mee zeg.