Gekken kattenziekte???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Gekken kattenziekte???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 14:45

Aangezien ik nogals een lees over katten die iets ontdekt hebben, is het misschien wel leuk om hier onze vindingrijke katten te plaatsen..

Ik heb er zelf 5:

Afbeelding
Tijger: luistert als een hond, kan komen aanrennen op commando, pootjes geven en liggen op commando en geeft altijd antwoord..

Afbeelding
Poema: is altijd erg opdringerig en kan je hele verhalen vertellen..

Afbeelding
Lappie: ze vertrouwt niemand alleen mij..

Afbeelding
Freggel: de poes die echt alleen uit de kraan wil drinken, em loopt te mauwen tot ze dr zin heeft..

Afbeelding
Afbeelding
En als laatste Snorkel: de grootste dondersteen in huis, hij schaakt, haalt de waslijn leeg, maakt alle keukenkastjes open, vist aardappelen uit de pan, loopt met een zak broodjes door het huis, terroriseert iedereen, en als je tegen em praat geeft hij altijd antwoord..

Het zou leuk zijn als je ook foto's van je kat erop zou zetten... met een leuk verhaaltje..!!!

Cyntje

Re: Gekken kattenziekte???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 14:47

Leuke poezels,

Wat grappig onze poes heet ook Freggle, toch niet een voor de hand liggende naam Tong uitsteken
Verder is het niet toegestaan om foto´s zomaar in een topic te plaatsen, dan wordt het namelijk een verzameltopic en die zijn alleen toegestaan als dit is aangevraagd bij een mod Knipoog

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 15:02

Oh.. dat wist ik niet, maar je kan toch wel links plaatsen??

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:00

Wat een leuke en verschillende katten heb je! Ik vind lappie erg schattig, maar eigenlijk die andere ook wel hoor. Knipoog

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:05

Wat een leukerds!! Haha! Jammergenoeg heb ik nu even geen foto's van mijn kat op de computer..

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:06

snorkel...geweldig hoe kom je d'r op..
mijn poesenbeest heet gewoon poesenbeest Bloos

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:30

hier de mijne Tong uitsteken

Derk (halve pers) altijd lui en rent zelden of nooit.. (is altijd moe) komt denk ik door het rennen in zijn slaap aha
en net als je laatste kat, maakt keukenkastjes open, doet de koelkast open en haalt de pak melk eruit.. alles wat in de kastjes zit hebben we in bakjes zodat we de volgende ochtend niet alles hoeven weg te gooien of op te ruimen Knipoog
en hij gaat ook nog eens met zijn dikke kont in de jus pan liggen haha lekker smerig
Afbeelding
Afbeelding
Hij lui.? Tong uitsteken

Bouli, zij is heel erg bang helaas, het is eigenlijk een beetje mislukkeling maar wel een dikke scheet
Afbeelding
Afbeelding
en sjors de kleinste van het spul Haha! wil altijd spelen en ligt met zijn neus in de schoenen van mij (en ook nog de ergste Knipoog )
Afbeeldingoogjes stuiteren er bijna uit haha