Ik hoop dat iemand enig idee heeft wat mijn kat eventueel zou kunnen hebben.
Ik zal iig bij het begin beginnen

Voor een aantal weken geleden lag onze kat (ruim 1 jaar oud) lekker achter mij op de bankleuning te slapen. Ineens viel hij van de bank in mijn nek en keek verdwaasd om zich heen. Ik heb hem op de grond gezet in de hoop dat hij daar even zou bijkomen (dacht dat hij misschien te diep geslapen had). Vervolgens ging hij op de grond zitten, maar een beetje in elkaar gekropen, zo'n standaard katten zit houding zeg maar

Ik ging om half 7 mijn bed uit en liep direct door naar beneden, zodra meneer ons hoort staat hij al te miauwen bij de kamerdeur (hij slaapt in de huiskamer ivm zijn geschreeuw). Vanmorgen was dit echter niet het geval, toen ik de kamerdeur open deed stond hij een beetje verdwaasd (zo leek het in het donker). Dus ik heb hem opgetild en meegenomen naar boven. Daar ging hij eigenlijk weer een beetje vreemd om zich heen zitten kijken en weer zag ik het vliesje voor een kwart voor zijn ogen zitten. Onze kat miauwt best veel en vanmorgen zag ik ook aan hem dat hij wou miauwen (zijn bekje ging iets open) maar er kwam geen geluid uit. Vervolgens zei ik tegen hem "wil je eten", iets wat ik normaal niet hoef te zeggen want dan schreeuwt ie het hele huis bij elkaar, maar ook nu kwam er geen geluid uit (zijn staart ging overigens wel goed heen en weer

Ik heb nu een briefje op tafel gelegd voor mijn vriend met het verzoek even naar zijn gedrag te kijken. Is hij weer de oude dan ben ik blij natuurlijk, maar als hij nog steeds zo vreemd doet zit ik erover te denken de DA eens te bellen.
Maar nu mijn vraag: heeft iemand enig idee wat hij zou kunnen hebben? Zelf zat ik aan een epileptische aanval te denken oid.
Ik hoop dat iemand enig idee heeft.