bouli (kat) naar de da

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

salsaentango

bouli (kat) naar de da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 22:55

vandaag tegen de middag zijn mijn ouders met bouli de kat naar de da gegaan, omdat ze al zolang pijn had met plassen en na wat medicijnen zijn we toch heen gegaan.. ze is zo bang vandaar dat we eerst wat anders wouden proberen.. we hebben haar gevangen en in een mandje gedaan met dr knuffeltje er in..

we hebben de da gewaarschuwt dat het een hele bange en drukke kat is ( eigenlijk een 'mongooltje') de da deed alles duren dicht zodat bouli niet weg kon komen.. nou en je raar het nooit die kat was zo rustig en lief , zelfs ik hem dr nog nooit zo gezien Haha!. toen de da haar vast had begon ze te plassen van angst, bouli helemaal in een klein propje zo bang.. hij was blij dat ze had geplast want zo kon hij meteen kijken of het misschien blaasontsteking was. en ja hoor dat was het dur ook.
we hebben medicijnen er voor gekregen en omdat bouli zo bang is krijgt ze na haar kuur ook nog steeds een klein spuitje met rust gevend vloeistof (ben even de naam kwijt haha)

nu maar hopen dat we haar kunnen aaien en dat de blaasontsteking over gaat Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

salsaentango

Re: bouli (kat) naar de da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 16:44

o ja de kat krijgt na de medicijnen valium als middeltje om rusig te worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:31

Ik heb ook zo'n paniekzaaier hier in de tent zitten,
ik wordt altijd gek als ik met dr naar de DA moet...
Maar had ze nu vooraf al valium gekregen dat ze zo mak was?

Ik hoop dat ze snel weer beter wordt!

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 20:45

nee toen we aan kwamen had ze nog niks pas toen we weer weg gingen heeft hij een spuitje gegeven met een klein beetje valium en nu zijn we met blaasontsteking tabletjes bezig.. daarna krijgt ze weer valium tabletjes Lachen