Wat betekend jou huisdier voor jou? Of het nou een kat, cavia,konijn,hond,schaap etc is maakt dat voor jullie verschil?
Ik hoor vaak mensen roepen, wat moet je nou met een cavia! Ach het is maar een cavia! Terwijl andere mensen bijvoorbeeld helemaal weg zijn van hun caafje

Ik heb op dit moment 3 katten waarvan eentje een opvangkatje is,2 cavia's waarvan 1 cavia ook een opvangcaafje is,1 konijn die naar de nieuwe boederij van een kennis gaat die ik speciaal daarvoor gekocht heb en ik heb dan ook nog 2 paarden.
Ik zou persoonlijk niet zonder huisdieren kunnen leven, ze geven mij zo veel liefde zo veel plezier in mijn leven.
Mijn cavia's kocht ik omdat ik me thuis bij mijn ouders erg eenzaam voelde, ik nam ze elke avond op schoot en dan zat er altijd één in mijn nek en de ander bleef lekker op schoot liggen.Zo zat ik elke avond met de knaagjes op schoot tv te kijken.Voor de één normaal, anderen vonden het maar raar dat ik mijn cavia's op schoot nam.
Mijn 2 katten heb ik als kitten gekregen van mensen die ik ken, broertje en zusje en ze waren toen al helemaal gek op elkaar.Ze liggen altijd samen, eten samen, spelen samen kortom ze zijn altijd samen.
Als mijn Kater Luca de deur uit vliegt word zijn zusje Terra ongedurig en is dan pas weer zichzelf als Luca weer terug is.Deze twee kunnen gewoon niet zonder elkaar.
Het opvangkatje Fabel is toen hij hier kwam na 2 dagen helemaal geaccepteerd door Terra en Luca, met het gevolg dat ze samen in een kattenmandje liggen die voor 1 kat bedoeld is, het past allemaal maar net!
Ik word er zo blij van als ik thuis kom en Luca gelijk mauwend op mij af komt, dat Terra altijd kopjes komt geven en dat Fabel zoals gewoonlijk scheinheilig ergens vandaan komt ( hij zit in zijn sloopfase).
Ook slapen mijn katten gewoon bij mij op bed en ik vindt het heerlijk om sochtends wakker te worden omdat Fabel mijn gezicht aan het likken is of dat Luca aan het mauwen is omdat hij eten wil, ik word er gewoon gelukkig van.
Ik kan eerlijk zeggen dat ik vreselijk veel van mijn huisdieren hou, ik aai ze, neem ze op schoot en speel met ze.Voor mij zijn het geen huisdieren maar leden van mijn gezinnetje..
Vandaar mijn vraag, Wat betekend jou huisdier voor jou?

dan gaat het echt niet goed meer met me en dat weet ook iedereen in mijn omgeving
, en mijn pony is mn beste vriend