mijn staffordteefje Lilo heeft een baarmoederontsteking....morgenvroeg wordt ze geopereerd....ik heb het niet meer van de zenuwen....... mijn vorige staffordteefje, Astra, heeft een dergelijke operatie niet overleefd.... Ik maak me zo'n zorgen nu om Lilo....als het allemaal maar goed komt met haar
Heel veel sterkte gewenst als eerste. Ik heb al bij vele zulke O.P.s geasisteert en nog nooit wat mis gegaan. Wel eens complicatie's (Bij mijn eigen hond) maar geen die niet op te lossen waren. Mijn hond is er ook weer super bovenop gekomen en wonderbaarlijk snel herstelt ondanks de complicaties.
Tip: Laat de hond na de O.P de eerste tijd niet teveel springen enz. En een kraag om zodat de wond goed kan helen.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Sterkte. ik geloof dat de operatie vandaag was? Hoe is het gegaan? Ik weet hoe het is. Bij ons moesten ook de 2 teefjes met baarmoederontsteking geopereerd worden. Ook heel spannend. De dames waren al op leeftijd, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan en ze hebben na die tijd nog heerlijk een paar jaartjes rondgelopen (ze waren al 9 jaar ).
ze is gisteren geopereerd....de operatie is goed verlopen. Ze is nu nog wel sloompjes en eten gaat nog niet geweldig, maar de dierenarts was vanmorgen tevreden over haar conditie.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Gelukkig maar is alles goed gegaan. Dat ze wat sloompjes is, trekt wel bij. Dat ben je zelf ook na zo'n ingreep. Het is toch wonderlijk om te zien hoe snel honden opknappen na zo'n ingreep. Bij mensen duurt dat toch wel wat langer. Knuffel voor de patiënt en hopelijk rent ze gauw weer rond.