Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

__KELLY schreef:wij deden altijd een kat om ehm zinnelijk te maken als die had geplast zn neus er in douwen zag er altijd wel zielig uit maar daarna deden ze het nooit meer ...
want dan is de kat allang vergeten dat ie dat gedaan heeft

( topic staat in BB ) 

) voor gekregen wat wel redelijk werkt... ik zou het om eerlijk te zijn nooit over mn hart kunnen krijgen een kat met zn neus in zn urine te stoppen... vooral als je niet zeker weet waarom hij/zij plast.
__KELLY schreef:wij deden altijd een kat om ehm zinnelijk te maken als die had geplast zn neus er in douwen zag er altijd wel zielig uit maar daarna deden ze het nooit meer ...
ze kunnen hierdoor namelijk hun reukvermogen kwijtraken.
het is al een 'mislukt' katje dat uit een verkeerd nestje is gekomen.. maar wil hier wel graag wat aan doen.. misschien reageren via pb makkelijker.. is namelijk niet mijn topic.
Heeft geen enkele zin, ze leren er niks van en het is alleen maar smerig.
Wij zitten met hetzelfde probleem namelijk: oude poes piest op de deurmat. Er staat een bak in de gang, met kap. Ik heb de bak grondig schoongemaakt, kap eraf gelaten, lekker luchtje erin gespoten en dat hielp 1 keer. Nu staat er een extra bak, precies op de plek waar ze plast, namelijk midden op de mat. Is véry onhandig, als je naar buiten wilt
Op de rest van de plek waar eerst de mat lag, liggen nu oude kranten, just in case.
Er staan er dus nu twee vlak bij elkaar in de hal. We kijken het even aan en gaan dan voorzichtig die tweede bak wat opschuiven en uiteindelijk misschien weer weghalen. Want het is niet echt praktisch, twee van die pisbakken achter de deur