Chichiba schreef:Ik vind het in ieder geval een heel mooi katje...maar ook 'gewoon' een hele mooie blauwe HTK...
Mijn ervaring (zelf en van horen zeggen) is dat vele dierenartsen toch geen verstand hebben van rassen (niet dat de jouwe dat niet heeft hoor)...Zo vinden ze een Coon kater van 9 kilo veel te zwaar...terwijl dat toch echt regelmatig voorkomt...Dat hoort bij het ras...Om 1 voorbeeld te nemen...Ze kijken dan alleen naar het gewicht...dat kun je dan niet vergelijken met een HTK...
Als je een goede DA hebt niet natuurlijk...die kijkt naar de bouw en het ras...
ja bedankt
Bijou is idd een hele mooie kat! dat hoor ik aan alle kanten!
maar dat klopt wel wat jullie zeggen! DA's weten soms niet eens wat ze zeggen, dat heb ik idd wel vaker mee gemaakt, niet dat ze niet weten wat je dier mankeerd hoor maar vaak moet je daar vaker voor langs komen voor dat ze weten wat het is, zo is mijn moeder van de week naar huis gestuurt met haar hond met een darmontsteking, maar vandaag belde me moeder weer om me te vertellen dat haar hond weer ziek was! is ze vandaag weer heen geweest, blijkt dat haar hondje parvo heeft! maar ze is er wel tegen geent! daarvoor is ze dan nu 4 keer heen geweest om vervolgens vandaag te horen dat ze parvo heeft, gelukkig was de parvo goed onderdrukt door de antibiotica die ze voor haar darmontsteking had gehad,!
Nu blijft de 2 nachten bij de DA en dan kijken we hoe het gaat!