Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:Ook krabt hij behang als ik hem geen aandacht geef dat soort dingen.
Dat mauwen straf ik niet af maar dingen zoals behang krabben pak ik hem toch wel even in zijn nekvel.
Amigos_ schreef:laura1987 schreef:Ook krabt hij behang als ik hem geen aandacht geef dat soort dingen.
Dat mauwen straf ik niet af maar dingen zoals behang krabben pak ik hem toch wel even in zijn nekvel.
Gister probeerde ze idd mijn net behangen muur te slopen, heb dr opgepakt streng toegesproken en haar aan de krabpaal gezet, dit werkte gelukkig ze ging daaraan verder.
Natascha schreef:misschien een rare oplossing maar ik zou er een 2e poesje bijzetten zodat ze fijn samen kunnen dollen. Kan ze al d'r energie kwijt en kan ze fijn spelen met de ander. Wij hebben er thuis 5 lopen en die vermaken elkaar prima.
marleen_usar schreef:Is de poes alleen of heb je meerdere katten beesten?
laura1987 schreef:Haha wel grappig om te lezen dat jou kat in zijn eentje doet wat er 2 bij mij apart doen zeg maar![]()
De jouwe is een alles in 1![]()
Wat je ook kan doen is bijv nat spuiten met een plantenspuit als ze behang krabt...
Ik kan je namelijk vertellen dat behang krabben van kwaad naar erger gaat en je dan steeds sneller opnieuw kan behangen.
Amigos_ schreef:laura1987 schreef:Haha wel grappig om te lezen dat jou kat in zijn eentje doet wat er 2 bij mij apart doen zeg maar![]()
De jouwe is een alles in 1![]()
Wat je ook kan doen is bijv nat spuiten met een plantenspuit als ze behang krabt...
Ik kan je namelijk vertellen dat behang krabben van kwaad naar erger gaat en je dan steeds sneller opnieuw kan behangen.
Me vriend was ook niet erg blij, dat behang zit er pas op hihi gelukkig is dat de enige kamer met behang
laura1987 schreef:Overigens zeg ik niet dat ik het niet beter vind voor een kat om met zijn tweeen te zijn.
Amigos_ schreef:laura1987 schreef:Overigens zeg ik niet dat ik het niet beter vind voor een kat om met zijn tweeen te zijn.
Ik ook niet hoor, en ik weet ook zeker dat er in de toekomst nog wat diertjes bij zullen komen. Maar het was niet de bedoeling nu al meteen een 2e erbij te nemen. Mocht dit uiteindelijk echt de oplossing zijn kan ik er altijd nog voor 1 rondkijken. Wilde eerst even rondvragen of dit vaker voorkomt en wat de baasjes ermee doen.
1natascha schreef:ah zo lief joh, ik zou zeggen lekkker vertroetellen en veel aandacht geven ik heb een poes van 18 die ook altijd om aan dacht scheeuwt (letterlijk:) en altijd op mn schoot zit vastgeplakt en commentaar heeft als ik even mn been wil bewegen omdat deze naar ene aantal uur dood aan het gaan is =) maar eigenlijk is het ook erg leuk beestje ziet me blijkbaar graag en ze loopt me ook altijd overal achterna alleen maar leuk.
laura1987 schreef:Even een vraagje.
Je bent nog aan het verbouwen en voelde je alleen en heb daarom een kat genomen.
Waarom kan je er dan nu niet nog 1 bij doen?
Ik bedoel ik vind altijd dat 1 kat net zoveel in de weg loopt als 2.
Amigos_ schreef:laura1987 schreef:Even een vraagje.
Je bent nog aan het verbouwen en voelde je alleen en heb daarom een kat genomen.
Dat is waar, heb er eigenlijk gewoon niet echt aan ged8 meteen 2 katten in huis te nemen. Zal vanavond eens met mijn vriend overleggen (bij hem doet ze het overigens niet).
En begrijp me niet verkeerd ik vind het absoluut niet erg haar aandacht te geven, knuffelen, spelen vertroetelen. Ik vroeg me gewoon af waarom ze zo opdringerig was, terwijl ze echt genoeg aandacht van me krijgt. Maar ik heb ook weleens andere dingen te doen dan heel de dag met mevrouw op schoot te zitten.
Amigos_ schreef:laura1987 schreef:Even een vraagje.
Dat is waar, heb er eigenlijk gewoon niet echt aan ged8 meteen 2 katten in huis te nemen. Zal vanavond eens met mijn vriend overleggen (bij hem doet ze het overigens niet).
En begrijp me niet verkeerd ik vind het absoluut niet erg haar aandacht te geven, knuffelen, spelen vertroetelen. Ik vroeg me gewoon af waarom ze zo opdringerig was, terwijl ze echt genoeg aandacht van me krijgt. Maar ik heb ook weleens andere dingen te doen dan heel de dag met mevrouw op schoot te zitten.