wat geven jullie aan je knager voor dierendag?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovechip schreef:Bij mogen ze op dierendag loslopen, Krijgen ze van die knaagstangen, Snoepjes, Tegen woordig heb je ook broodjes die krijgen ze ook, verder nog gezond een appel, wortels met loof, witlof en spinazie
benangelique schreef:bij mij komen ze niets te kort, dus aan dierendag doe ik niet.lovechip schreef:Bij mogen ze op dierendag loslopen, Krijgen ze van die knaagstangen, Snoepjes, Tegen woordig heb je ook broodjes die krijgen ze ook, verder nog gezond een appel, wortels met loof, witlof en spinazie
ik schrik hier een beetje van! beetje boel zelfs! mogen je dieren verder nooit loslopen? krijgen ze dan van die stangen en broodjes? deze zijn superslecht voor je knager. er zitten veel te veel zouten e.d. in en die kan je knager bijna niet verteren.
geef je altijd al fruit en groente of krijgen ze dat op 4 oktober in een hele berg? dan kan je er namelijk de donder op zeggen dat je knager goed zoek wordt...
lovechip schreef:Bij mogen ze op dierendag loslopen, Krijgen ze van die knaagstangen, Snoepjes, Tegen woordig heb je ook broodjes die krijgen ze ook, verder nog gezond een appel, wortels met loof, witlof en spinazie