Bijna Dierendag,, Wat geven jullie aan je Knager?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovechip

Bijna Dierendag,, Wat geven jullie aan je Knager?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 20:19

Bij mogen ze op dierendag loslopen, Krijgen ze van die knaagstangen, Snoepjes, Tegen woordig heb je ook broodjes die krijgen ze ook, verder nog gezond een appel, wortels met loof, witlof en spinazie Haha!

wat geven jullie aan je knager voor dierendag?

HorseGurl13

Re: Bijna Dierendag,, Wat geven jullie aan je Knager?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:35

Eigenlijk nooit wat Vork Meestal vergeet ik het...

Maar voor dit jaar ben ik van plan nieuwe etensbakjes en nieuwe drinkflessen aan te schaffen, incl. zo'n soort knaagding. Bij de dierenwinkel weg, heb eens eerder zo'n ding gehad en die vielen geloof ik wel in de smaak Vork

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:51

ik vergeet het ook vaak.. ik weet ook niet wat ik ze moet geven haha ze krijgen bij mij al alles haha supper veel liefde enzz.. maar zal er nu eens om denken hihi

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:02

niks. voor hun is het iedere dag dierendag

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 00:21

Hehe ik ga met bovenstaande mee!
Vroeger ging ik altijd een lekker kluifje voor me hond halen, en wat lekkers voor de poezen en me muizen!
Maar laatste jaren heb ik een beetje verzaakt, aangezien ze bijna dagelijks jarig zijn bij me!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:30

bij mij komen ze niets te kort, dus aan dierendag doe ik niet.

lovechip schreef:
Bij mogen ze op dierendag loslopen, Krijgen ze van die knaagstangen, Snoepjes, Tegen woordig heb je ook broodjes die krijgen ze ook, verder nog gezond een appel, wortels met loof, witlof en spinazie Haha!

ik schrik hier een beetje van! beetje boel zelfs! mogen je dieren verder nooit loslopen? krijgen ze dan van die stangen en broodjes? deze zijn superslecht voor je knager. er zitten veel te veel zouten e.d. in en die kan je knager bijna niet verteren.
geef je altijd al fruit en groente of krijgen ze dat op 4 oktober in een hele berg? dan kan je er namelijk de donder op zeggen dat je knager goed zoek wordt...

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 20:46

mijne krijgt ook wel eens zo'n knaag stok alleen in die zit best veel suiker dus voor soms een keertje bijv dierendag is dat niet erg maar elke week natuurlijk ongezond voor je knager.

lovechip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 19:41

benangelique schreef:
bij mij komen ze niets te kort, dus aan dierendag doe ik niet.

lovechip schreef:

ik schrik hier een beetje van! beetje boel zelfs! mogen je dieren verder nooit loslopen? krijgen ze dan van die stangen en broodjes? deze zijn superslecht voor je knager. er zitten veel te veel zouten e.d. in en die kan je knager bijna niet verteren.
geef je altijd al fruit en groente of krijgen ze dat op 4 oktober in een hele berg? dan kan je er namelijk de donder op zeggen dat je knager goed zoek wordt...

weer zo'n vage boktopmerking Slapen

natuurlijk krijgen mij konijnen regelmatig groent/ fruit.
3 van mijn 5 konijnen lopen hier in mijn tuin los,
de andere 2 gebruik ik voor tentoonstellingen dus die zitten gewoon in hun hok. als ze wat ouder zijn mogen die ook loslopen aangezien ze dan niet meer voor de tentoonstelling gebruikt worden!
stangen en broodjes super slecht? dan zouden ze die nooit in de dierenwinkel mogen verkopen, voor ons is chips e.d ook slecht maar wij eten het toch ook..? verder krijgen ze dat op dierendag en soms een keertje.

het slaat echt nergens op dat je hier erg van schrikt mede omdat je niks weet van mijn konijnen en hoe ik ermee omgaat.

zal je een hartaanval krijgen bij andere fokkers waarde konijnen in een klein hokje gezet word. die lopen nooit buiten krijgen alleen wat voer en hooi. 1x in de week het hok verschoond word terwijl ze ook nog met zn 2en of 3en in een hok zitten.

reageer de volgende keer een beetje normaal a.u.b voordat je zo'n stomme reactie neerzet Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 19:48

mijn cavia wordt hier al zo verziekt dat ik haar niet nog meer ga verwennen
met dierendag Tong uitsteken
Miss dat ze zo'n knaagstok krijgt, die geef ik eigenlijk bijna nooit maar
vindt ze wel heel lekker. Verder gewoon groente/fruit, maar dat kijrgt ze
toch al. Vind het belangrijker dat ze eerst haar vitamine C dosis voor
die dag binnen heeft (zoals elke dag)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 08:27

lovechip schreef:

geef je altijd al fruit en groente of krijgen ze dat op 4 oktober in een hele berg? dan kan je er namelijk de donder op zeggen dat je knager goed zoek wordt...[/quote]

weer zo'n vage boktopmerking Slapen

natuurlijk krijgen mij konijnen regelmatig groent/ fruit.
3 van mijn 5 konijnen lopen hier in mijn tuin los,
de andere 2 gebruik ik voor tentoonstellingen dus die zitten gewoon in hun hok. als ze wat ouder zijn mogen die ook loslopen aangezien ze dan niet meer voor de tentoonstelling gebruikt worden!
stangen en broodjes super slecht? dan zouden ze die nooit in de dierenwinkel mogen verkopen, voor ons is chips e.d ook slecht maar wij eten het toch ook..? verder krijgen ze dat op dierendag en soms een keertje.

het slaat echt nergens op dat je hier erg van schrikt mede omdat je niks weet van mijn konijnen en hoe ik ermee omgaat.

zal je een hartaanval krijgen bij andere fokkers waarde konijnen in een klein hokje gezet word. die lopen nooit buiten krijgen alleen wat voer en hooi. 1x in de week het hok verschoond word terwijl ze ook nog met zn 2en of 3en in een hok zitten.

reageer de volgende keer een beetje normaal a.u.b voordat je zo'n stomme reactie neerzet Knipoog[/quote]

ik heb naar mijn weten eerlijk gereageerd. als je je beginpost een beetje anders had neergezet, had je van mij deze reactie niet gekregen. nu lijkt het net of je ze alleen maar extra verwend op dierendag door groenten te geven en ze los te laten lopen. lees maar eens terug, misschien begrijp je mijn reactie dan.
daar komt bij dat ik het erg vervelend vind dat je tot 2x toe moet benoemen dat ik een achterlijke 'boktreactie' plaats.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:29

Denk dat ik van die hamstersnoepjes ga geven =) en even lekker knuffelen.

Op de reactie onder mij, die van mij loopt alleen los in zo'n loopbal (dwerghamster) ik ben hem namelijk anders kwijt, snap je opmerking trouwens niet helemaal...