Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vaagjehvj schreef:mijn hond morris heeft een gezwel in zijn oor,
dat gaan ze woensdag weghalen!! maar daar zit ik niet mee want dat gaat wel weg maar waar ik nu zo mee zit is dat het meschien uitgezaait is en dan is het moeilijk weg te halen.
en dan word die meschien ingeslapen ik ben daar zo bang voor want hij is al een zwakke hond!!
en ik kan egt niet zonder hem ik blijf iedere dag hopen laat het alsjeblieft niet uitgezaait van,
maar ik kan egt niet zonder mijn flat coatje!!
Wartertje schreef:Hee meisje! Ik heb me lieve hondje 3 weekjes geleden laten inslapen wegens uitzaaiingen.. Het is moeilijk, maar je komt er zeker doorheenEn trouwens, zolang ze nog niets zeker weten, denk daar dan ook niet aan! Wie weet komt je hondje wel kerngezond terug! Het lukt wel, geloof in je hondje, hoe raar het ook klinkt! Komop, het komt wel goed! Sterkte!
Dancie schreef:wij hebben hier in de straat gehad dat er een hond ziek was. baasje wilde niet naar de DA omdat ze hem niet kon missen. Hij is vrijdag dood neergevallen terwijl ze hem uit ging laten ze was pas 3 huizen verder.
Zelf heb ik 2 jaar geleden mijn lieve hond wegens uitzaaiingen laten inslapen en ik heb ghet er soms nog moeilijk mee. was al 13 jaar mijn maatje.
marleen_usar schreef:Probeer positief te blijven hoe moeilijk dat ook is,een makker en maatje kwijt raken is niet niks.Maar je hebt je hond nog,geniet er gewoon nog lekker van.
BlazingBoots schreef:heel veel sterkte in ieder geval!
Probeer op het ergste voorbereid te zijn.
Mijn oude hond van 14,5 is 3 weken geleden overleden.
Hij had een tumor bij zijn longen, er was niks meer aan te doen.
Hij is dan wel zelf overleden maar het blijft moeilijk.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat het ongewoon is voor een tumor op zo'n plek om uit te zaaien.
Er lopen weinig bloedvaten dus is de kans naar mijns inziens klein.
hoop dat dit je een beetje geruststeld.