Shaded Silver Topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Danisha

Shaded Silver Topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 10:28

Zijn hier mensen die een Shaded Silver poes of kater hebben?.
Ik heb namelijk een hele lieve poes van inmiddels 16 jaar oud.
Ik vind haar prachtig en vroeg me af of er meer eigenaren/resses zijn van dit ras hier op Bokt.

We hebben 2 poezen gekocht,een broertje en een zusje die we Caesar en Sheeba noemden. (Caesar was wit/rood en Sheeba en Shaded silver.)
Ik was er toen nog niet. Toen ik er was leerde ik dus met katten omgaan,er niet bang voor te zijn,enz.
Dat wou heel goed,want we hadden een super aanhankelijk katertje die altijd wel bij je kroop en bij alles wat we deden betrokken wilde zijn.
De poes kwam wel bij je wanneer ze dat zelf wou,en deed het verder wel alleen.
Helaas hebben we ons katertje moeten laten inslapen,vanwege een tumor in zijn tong. Nu is dat ongeveer 4/5 jaar geleden. Hij was ongeveer 12 jaar.

Bij onze poes hebben we een heel stamboom gekregen,misschien zitten hier wel (half) broertjes/zusjes van Sheeba,onze poes.

Iig vind ik het al leuk als er gewoon meer eigenaren hier zitten en we met zijn allen kunnen kletsen over dit leuke ras!

groetjes Danisha

Charlie_P

Re: Shaded Silver Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:30

Dat is toch een kleur? En geen ras? Geloof dat mn moeder twee britse kortharen heeft in die kleur.

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:38

Kijk eens op de stamboom wat voor een ras je poes is...
Shaded Silver is inderdaad een kleur...geen ras...Je hebt Perzen...Exotics en Britjes...
Ben benieuwd wat het is...

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:43

Ik heb een shaded Silver Brit. Erg mooi, vind ik zelf. Ik vind die zwarte voetkussentjes en zwart omrande ogen zo leuk.

Maar Silver Shades is inderdaad een kleur en geen ras. Ik moet zeggen dat ik shaded silver bij een pers beduidend minder mooi vindt, maar smaken zullen daar wel in verschillen.