Haha, mijn lieve pup van ruim 4 maanden ligt vlak naast me te slapen op zn kleedje en is vrolijk aan het blaffen en piepen in zn diepe slaap zoals zo vaak. Zó schattig. Doet die van jullie dat ook zo vaak?
Mijn hondje Joy piept af en toe ook inderdaad in haar slaap. Meestal is ze dan ook met dr pootjes aan het trappelen. Ik denk dan altijd, dat ze in haar droom konijntjes aan het vangen is of zoiets.
Ja haha, dat doet die van mij ook echt extreem. Soms als ik 's nachts alleen ben dan mag ie bij mij op de slaapkamer slapen, en dan snurkt ie echt wat af
Mijn hond doet het ook. Piepen, pootreflexen, oogreflexen en een driftig bewegende neus.
Ik vind het altijd vreselijk schattig om te zien.
Tip snurkt ook nog eens vreselijk. Er worden echt hele bossen omgezaagd door hem in zijn slaap Wel een voordeel, ik sliep altijd al overal doorheen, maar nu helemaal.
jaah dat doet die van mij ook!! allemaal heeelll herkenbaar!! echt zoooh lief!! maar soms schrik ik er ook wel eens van. dan ben ik gewoon in huis en dan piept ze in een keer!! en dan kijk ik... ligt ze lekker te slapen!
dat heeft mijn hond ook!!wel leif,al vind ik het soms ook wel eng eruit zien....en snurken kan ze ook als de beste!!!!het liefst op dr rug,en dan op mijn bed,maar dat mag niet altijd!!
Dat doet onze boxer ook, hij is dan diep in slaap en ligt dan vaak op zijn rug. Hij begint dan in zijn slaap geluiden te maken, oa zachtjes blaffen of rare hoge keelgeluidjes, zijn pootje beweegt dan ook. Ik vind het wel schattig, zo lijkt onze lobbes van 42 kilo weer net een pup.