Ik heb een franse bulldog reu van 9 maanden ( ik en mijn ouders dan ). En nu moet ik eerlijk zeggen hij heeft een duidelijke voorkeur op mensen, hij moet je of hij moet je niet. Moet hij je niet, gromt hij en kan je hem beter met rust laten, that's all! Aangezien hij iedereen in zijn naaste omgeving, ons, naaste familie, vrienden en kenissen eigenlijk gewoon mag, zie ik het niet als een probleem. Fijn is anders maar, een vreemde hoeft mijn hond niet aan te halen, dus wat is dan het probleem.
Vroeger hadden wij een Rottweiler en die ging altijd als wij op vakantie gingen naar een Kennel bij ons in de buurt, hij had het er altijd reuze naar z'n zin, ging er kwispelend heen, en speelde heel de dag ( het is dus niet zielig, hij vond het leuk!!). Dj ( onze franse bull, onze huidige hond dus ) is daar nu ook omdat mijn ouders op vakantie zijn en ik heel de week werk, normaal logeert hij bij kenissen maar die zijn nu zelf op vakantie. Hij is er maandag alvast heen gegaan en zou tot volgende week donderdag blijven.
Mijn ouders zouden vandaag om kwart over twee de lucht in gaan ( daar zitten ze op dit moment dus ook ) en mijn moeder belde om half 2 op. Lin je moet vrij nemen en nu naar huis gaan, die hond is heeeelemaal losgeslagen, hij is heel aggresief geworden, en niemand kan bij hem. Hij heeft gevochten en hij heeft z'n pootje (ik geloof zij nageltje los )open gehaald, niemand kan hem behandelen of bekijken omdat hij iedereen bijt die in de buurt komt. De mensen in de kennel denken dat als ik kom hij rustig word ( wat ik dus zelf ook denk ). De mensen in de kennel zeiden dat ze nog nooit een hond weggestuurd hebben, en dat dit een extreem geval is. Hij moet voor 5 uur opgehaald worden maar ik werk tot 5 uur en ik moet nog een uur reizen. Nu mocht ik niet gelijk weg om half 2 maar pas om half 4!!! Ik zit hier dus echt op hete kolen, mijn hond ligt gewond, opgesloten in een kooi met allemaal vreemde mensen, weet ik veel hoe bang daar en ik mag niet eerder weg???
Gelukkig komt een vriendin van mij nu de hele week bij mij in huis om overdag bij de hond te blijven, en ik hoop dat hij afgekoeld is straks. Wat is dat schrikken zeg! Ik zie hem echt als mijn baby, ik hou zielsveel van dat beest!
Hoe zou dat nu zomaar komen, opeens zo vals??
Hier een foto van hem:

Hier is hij nog maar 4 maanden dus hij is al wat breder en beter gebouwd als op de foto.
Sorry maar ik moest even m'n verhaal kwijt!