Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Surion schreef:Het is nu echt te erg voor woorden, vanaf ik buitenkom staat mijn hond rond me te draaien om eten te krijgen.
Ze heeft nooit genoeg gegeten, terwijl ik haar toch al vrij veel geef. Ze mag niet dik worden, aanraden van DA.
Heeft er iemand aub tips voor me zodat haar leven niet alleen om eten draait en dat ze haar eten ook niet zo opschrokt?
Citaat:Een mogelijkheid is om de hond de helft van zijn normale voer te geven. Veel honden krijgen hierdoor echter, zeker in het begin, zo'n enorme honger dat ze plotseling de vuilnisemmer gaan roven en op straat alles opvreten wat ze tegenkomen. Om dit hongergevoel tegen te gaan, is het mogelijk om aan het gewone voer sperziebonen uit blik (zonder vet) toe te voegen.
slimmerik schreef:Dit staat er nl. op een dieet site voor honden. Bij onze hond helpt het enorm:Citaat:Een mogelijkheid is om de hond de helft van zijn normale voer te geven. Veel honden krijgen hierdoor echter, zeker in het begin, zo'n enorme honger dat ze plotseling de vuilnisemmer gaan roven en op straat alles opvreten wat ze tegenkomen. Om dit hongergevoel tegen te gaan, is het mogelijk om aan het gewone voer sperziebonen uit blik (zonder vet) toe te voegen.
katchina schreef:Geef haar anders tussendoor van die kauw-oren,gerookte kluif of mergpijp van de slager! e.d. waar ze heel lang op kan knagen en kluiven dat houdt ze ook bezig maar wordt ze niet dik van