Afgelopen zondag zat ik op de bank en mijn vader was aan het rommelen in huis, ook in de woonkamer en toen kwam mijn hondje aanlopen en die liet zich tegen de tafel vallen. Dus ze liep verder maar al leunend tegen de tafel aan.
Mijn vader en ik schrokken ons rot en mijn vader pakte haar meteen en hield haar vast.
Als me vader haar losliet dan viel ze gewoon naar links om, echt heel erg om te zien.
Na een aantal keer geprobeerd te hebben om haar recht te laten lopen ging het gelukkig wel weer redelijk na een minuutje of 5.
Ze heeft verder ook geen scheef gezichtje gehad of een rare uitdrukking op haar koppie of in haar oogjes en ze zat ons echt aan te kijken van, wat doen jullie nouweer...
Kent iemand dit verschijnsel, ze was gewoon aan 1 kant verlamd zeg maar..net zoals een hersenbloedinkje of een tiaatje..
We schrokken ons kapot maar na die 5 min liep ze weer (voor haar doen) goed.
We hadden haar maar meegenomen naar de voetbal van me broertje want we durfde haar niet alleen te laten..
Weet iemand meer? Ik hoop het, maak me wel een beetje zorgen of ze het nog een keer kan krijgen..