Kitten poept overal..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Kitten poept overal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 14:49

Boos!

En bij voorkeur op spulletjes voor mijn zoontje. Score is:
4x in de box
2x in de maxi cosi
1x in zijn wipstoeltje
1x in het mandje onder de kinderwagen
1x naast de kast
1x pal voor de kattenbak

En ik begin het mooi zat te worden!
De kattenbak doe ik elke dag en regelmatig ook even met chloor schoonpoetsen, de deur naar de bijkeuken (waar voer en kattenbak staat) is altijd open. Maar toch... Boos!

Hoe leer ik haar dit af? Ik vind haar echt ontzettend lief maar als ze dit blijft doen dan moet ze toch echt weg, vind het zo ontzettend goor als mijn zoontje na de tijd weer op het boxkleed ligt, dan wel uitgewassen, maar toch..

Kylyco

Re: Kitten poept overal..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:54

Heb je al een keer wat uitwerpselen in de kattenbak gelegd? Dat ruikt vertrouwt. Door het steeds schoonmaken van de kattenbak ruikt de kattenbak niet als zijn. Onze hond wil ook niet een schone handdoek in zijn bensch. Het moet vertrouwt ruiken.
En op het moment dat de kitten iets doet, niet boos worden. De kitten oppakken en op de katten bak zetten.

Succes

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:55

ik volg even. De mijne plassen overal. Vooral op ons bed.
Ik haal ze met hun neus erdoor en dan doen ze t weer keurig in de bak voor 2dagen en dan begint het weer opnieuw.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 14:56

Ze doet het meestal ook wel in de bak hoor, plassen zowiezo, alleen soms vind ze het blijkbaar nodig om ergens anders neer te poepen.

Ik weet ook geen manier om haar te straffen, want meestal doet ze het als ik even boven ben, dus dan ben ik al te laat om haar nog te straffen..