Macho onze kat, ik mis je!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x__beauty

Macho onze kat, ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 14:56

het is nu al 2 maanden geleden dat macho , kwijt is
Donderdag 18 juli. is macho voor het laatst gezien& hij is wegens hevige onweer vermist
geraakt Huilen ,Ik had eigenlijk wel gedacht dat hij terug zou komen , maar nee.. het kan altijd nog maar ik denk dat die kans wel heel klein is , we hebben ook echt al alles gedaan posters opgehangen , posters bij mensen in de brievenbus & dierenstichtingen in geschakeld zoals amivedi, dierenasiels enz. ik blijf hopen!

Iets over macho :
Macho is/was een super lieve kater van 6 jaar met iets heel speciaals een hazenlipje Tong uitsteken
we hebben macho gekregen toen het nog een kitten was , macho was gevonden tussen een steegje van 30 cm tussen 2 huizen in( hoe ze er zijn gekomen geen idee! Tong uitsteken ) De mensen van het huis gaven de katjes eten met een voerbakje aan een lijn , de mensen van wie macho eigelijk was noemde hem '' pepper '' maar wij vonden macho wel een toepasselijke naam omdat hij het kleinste van het nestje was maar toch de stoerste + vonden we het knap hoe al die beestjes het daar hadden overleefd ! Cool macho sliep ook altijd bij mij in bed( behalve als hij heel erg in de rui was Duivel ) hij is ook met ons mee op vakantie gweest naar texel dat was super leuk Tong uitsteken we liepen over het strand en dan zat macho tussen de bodywarmer van me moeder & dan zag je echt zo zijn kopje erboven uit komen Schijnheilig !

Ik mis macho gewoon vreselijk & zal hem daarom ook nooit vergeten!!

ik heb niet super veel foto's maar toch even een speciaal plekje voor macho ! Lovers
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

bedankt voor het lezen Lachen Doei!

Magnummm

Re: Macho onze kat, ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:09

Leuke kat, onze kat is al weer bijna 1 jaar vermist. Ik hoop voor je dat ie nog tevoorschijn komt! Lachen

x__beauty

Re: Macho onze kat, ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 20:37

Dankjewel , ik hoop het ook ! Huilen
ook hoop ik het voor jou , Ach gut