Nu hebben ze ook nog een nieuwe hond aangeschaft nadat de eerste was overreden (Berner senner). Nu dus een Jack russel die dus regelmatig hier komt buurten. Ik jaag hem altijd direct weg en geef hem verder geen aandacht maar dat is blijkbaar meer dan dat hij daar krijgt.

Hij is al een keer geraakt door een auto en aangezien ik hem regelmatig vlak voor auto's langs zie rennen..... Ook al eens voor een politie auto maar die vonden het schijnbaar normaal......

Vorig jaar hebben we één van die kittens dan maar opgevangen, vol vlooien, wormen en mijten. Direct 50 euro armer bij de dierenarts.

Nu lig ik gisteravond in bed en wat hoor ik? een jammerende kitten. Ik naar buiten want hoor dan die auto's rasen en kan dan echt niet slapen. Na een uur zoeken niks gevonden. Net hoorde mijn man ze en ben ik weer gaan zoeken. Twee stuks een rode en een driekleur. Maar ze zijn behoorliijk wild en krijg ze niet en hoop dus dat ze het overleven.
Mijn man zegt lopen laten want je kan niet alles aanhalen. Ja hij heeft wel gelijk maar kan me over zulke mensen zo opwinden.

Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt. Wie weet zoek ik vanacht nog wel.