Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glover schreef:Hee,
Mijn hamster word al wat ouder en ik heb het idee dat ze niet helemaal meer gezond is ze is nu ze is nu bijna 2 het is een Russiche dwerghamster.
1. S'avonds (alleen 's avonds) heeft ze twee blauwe vlekken in beide oogjes heeft ze nooit gehad is sinds een maand of 3/4 denk ik.
2. Ze heeft ook (weet niet hoelang) denk 1,5 week ofzo. Heeft ze een soort bultje in haar oor, het is een hard bultje en er zat een beetje echt een heel klein beetje bloed op (dat is nu weg) maar het bultje zit er nog steeds.
Verder heeft ze volgens mij nergens last van ze eet ze drinkt ze speelt ze doet gewoon alles wat ze normaal ook doet. Wie weet wat dit is.
Groetjes.
PS: Als iemand foto's wil zal ik proberen te maken.
Wuis schreef:Die blauwe vlek in de ogen is staar en komt van ouderdom. Is niet erg, aangezien een hamster toch al bijna niets ziet (ze doen alles met de snorharen).
De but, dat zou ik niet weten. Misschien kun je er een foto van maken ter verduidelijking?
lalunique schreef:die bult .. dat had mijn hamster ook
ik geloof dat het iets van kanker was , hij moest worden ingeslapen
lalunique schreef:die bult .. dat had mijn hamster ook
Meissie17 schreef:lalunique schreef:die bult .. dat had mijn hamster ook
Mijn hamster heeft ook een ontzende grote bult op zijn pootje zitten. Ik ben hiermee naar de DA geweest. Hij zei dat hamsters hier niks van voelden en dat ik het gewoon kon laten zitten. Mocht het groter worden, dan ging de dierenarts kijken of er nog iets te doen was voor de hamster
lalunique schreef:heb je een foto ? dan kan ik zien of het het zelfde is
maar gelukkig heeft ie er geen last van