Mijn lieve Shiva is er niet meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwtje68

Mijn lieve Shiva is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 10:47

Gisteren is het gebeurd. En ik ben totaal mezelf niet meer hierdoor wil al niet meer eten. Ik mis haar zooo ontzettend veel. Zal even vertellen wat er is gebeurd. Ik was lekker met mijn paardjes aan de gang en normaal lopen de hondjes altijd los hier! Het is hier 66ha groot. Dus kans dat ze weg lopen is erg klein. Nu was ze dus een eindje verder dan normaal gegaan. Ik wist dus niet waar naar toe dus ik riep haar, en er kwam geen hondje aan. Dus ik zoeken en roepen. Komt er na een tijdje een jongen aan in zijn auto. Om te vragen of ik een zwart klein hondje had? Dus ik zei van ja. Meteen mee gegaan en toen zag ik haar langs de weg liggen! Ze was al dood hij had haar niet gezien. Want ze stak zo over! Het bloed kwam uit haar mond en oor. Echt vreselijk als je zoiets overkomt. ze was mijn liefste meisje! Meteen een mooi plekje gezocht hier achter de boerderij en daar ligt ze dan te rusten! Ik ben zooooo van slag erdoor! Huilen Huilen Huilen Huilen Ik moest het even kwijt! Ze is maar 2 jaar geworden. Shiva rust zacht!!

xdenisex

Re: Mijn lieve Shiva is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:50

ah verschrikkelijk!! En vooral ook omdat het zo onverwacht is!

Het lijkt me vreselijk om zo mijn hondje of ander dier te moeten vinden!

Heel veel sterkte met het verlies! Ik weet hoe je je voelt, ik ben zo mijn paard verloren aan koliek ook van 1 op andere moment!

STerkte..

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 17:12

Dank je!! Ik voel me erg verdrietig hierdoor en ben mezelf kwijt. Er komt niks meer uit mijn handen. Zit hier maar een beetje op bokt te lezen om er maar niet mee bezig te zijn. Net een hele mooie foto uitgeprint en boven de pc gehangen samen met haar bandje!! Het is zooo oneerlijk waarom zij Huilen Huilen Huilen Ze had nog jaren mee kunnen gaan!

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 17:13

Heel veel sterkte met dit verlies Vriendjes zijn?
Dit moet een vreselijke tijd voor je zijn! Ach gut
Gecondoleerd!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 17:15

Dat is het zeker ik mis haar zooo erg ze was mijn alles! En nu ligt ze hier achter in de tuin begraven. Kan niks meer samen met haar doen. ze was altijd bij me! waarom, waarom. Huilen Huilen Huilen