Jeukende Katten help!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Jeukende Katten help!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 15:00

Hoi, Wij hebbe katten (bijna zoals iedereen haha)

Maar sinds kort lope op 3 katten na, al onze katten te jeuken , te bijten en te krabben en ligt de helft van de katten helemaal open, De ene heb alleen korsten, de andere worden alleen kaal en de andere hebben echt open wondjes. Wij zijn niet van voer veranderd, Ook niet van kattengrid of iets dergelijks. Het isgewoon zo ineens gekomen, Het is ook geen schimmel want dan hadde alle katten het dus ook de 3 die nergens last van hebben, en zou mijn paard het ook hebben. Ze zijn ook net getest op schimmel en andere huid aandoeningen want wij hebben een cattery en is dat natuurlijk van belang. Heeft iemadn misschien een idee?? Ik dacht msschien komt het dor pollen in de lucht, of bepaald mugje waar ze een heftige reactie op krijgen. Ohja en we hebbe ook geen ander vlooienmiddel dan normaal. Wie o wie weet wat.

Anoniem

Re: Jeukende Katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:27

Vlooienallergie? Wat gebruik je tegen vlooien? Heb je al eens advantage geprobeerd?

Ben je al bij de DA geweest?

PinkyBubble

Re: Jeukende Katten help!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 15:35

We hebben Frontline, altijd geod gewerkt nooti ergens last van, het is dus deze zomer zeg maar begonnen. En we hebbe 13 katten dus kennen moelijk met alle 13 nar de DA gaan, We hebeb wel gebeld wat nu ff de slimste oplossing is , Hij heeft ons eerst Calendula spray als optie gegeven, en als de jeuk niet minder word moeten we maandag even bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:54

Wij hadden ook altijd Frontline en dat is goed, maar advantage werkt veel beter. Bij een vlooienallergie is frontline niet afdoende.

Het is echt het proberen waard. Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 15:56

Hoor net dat mijn moeder die dus sinds gister heeft besteld omdat ze ook dacht dat het aan de Frontline licht (Dit wist ik niet haha) Ze heeft dus Advantage gekocht, en nu kijken of het werkt. Hopen dat het werk want ze jeuken zo arme diertjes.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:03

Jeetje, 13 katten. Gezellig maar wel errug druk lijkt me.

Het lijkt inderdaad vlooeienallergie. De kat van een vriendin van mij heeft het ook en werd vaak bijna helemaal kaal.

Frontline helpt bij mijn katten trouwens helemaal niet meer. Ik moest overstappen op een ander merk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:24

PinkyBubble schreef:
Hoor net dat mijn moeder die dus sinds gister heeft besteld omdat ze ook dacht dat het aan de Frontline licht (Dit wist ik niet haha) Ze heeft dus Advantage gekocht, en nu kijken of het werkt. Hopen dat het werk want ze jeuken zo arme diertjes.

Ik hoop dat het werkt.

Bij mijn kat, en bij katten van mensen in mijn omgeving had het na 1 dag al effect! In de zin van niet meer krabben dan. Knipoog De wondjes trekken natuurlijk pas na een tijdje weg. Lachen

Ik ben er ontzettend tevreden over en kan het iedereen aanraden (ik lijk wel een verkoopster Clown ).

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 16:25

Wuis schreef:
PinkyBubble schreef:

Ik hoop dat het werkt.

Bij mijn kat, en bij katten van mensen in mijn omgeving had het na 1 dag al effect! In de zin van niet meer krabben dan. Knipoog De wondjes trekken natuurlijk pas na een tijdje weg. Lachen

Ik hoop het! Want het is zo zielig, eentje gaat zelfs lope maouwe en grommen als ze derzelf krabt haha stom geluid mar wel zielig.