Ik zit al dagen met een zuur gevoel in mijn maag.
Mijn beesten zijn me alles. 1 van mij poezen een 12 jarige poes is al een weekje wat sipjes.
Woensdagnacht was ze ineens erg onzindelijk, maar goed, ik dacht ze had niet door dat ze niet helemaal in de kattenbak zat... maar nee. Donderdagnacht,hoorde ik haar weer naast de bak plassen. Ik ging eens kijken en op het randje van de bak zag ik urine met bloed liggen, en dacht meteen dit is niet goed. Ik denk dat dit de gehele week al had gespeeld, aangezien ze zo lusteloos was.
Vrijdagochtend heb ik haar meteen naar de da gebracht. Daar is ze aan een infuus gelegd, omdat er bijna geen beweging meer in zat. Omdat ze in de nacht wel 10x achter elkaar wilde gaan plassen in haar bak, denkt de da dat het blaasontsteking is, om hier dus zeker achter te komen heb ik vandaag wat urine van haar weggebracht. De uitslag ervan krijg ik pas maandag...(weekend zit er tussen)
Gister, heeft ze meteen 2 spuiten anti biotica gehad, tegen blaasontsteking. Ook een kuur van 10 dagen meegehad waarvan ze vanmorgen haar eerste pil heeft gehad.
Ik vraag me af wie hier ervaring mee heeft. Ze is nog steeds zo lusteloos, ik doe expres wat water door haar nat voer zodat ze genoeg vocht binnen krijgt. Sinds gister heb ik haar amper brokjes zien eten,af en toe een paar maar op 1 hand zijn de brokjes te tellen.
Ook poept ze iedere nacht wel eens in haar bak, maar vanmorgen geen poep in haar bak te vinden. Kan dit ermee te maken hebben?
Ze is echt zo ziek en komt niet meer van haar plaats af, ze heeft ook echt moeite met op en afspringen van bijvoorbeeld het bed. Ze redt het gewoon niet meer.
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor de anti biotica aanslaat of of ik allang verbetering had moeten zien....
Als ik op internet Google, kom ik de ergste dingen tegen van poezen die het niet hebben gehaald. Ik hoop zo dat ze beter wordt.
Wie weet me er iets over te zeggen?