Hij eet normaal en z'n gedrag is ook wel net zoals anders, maar ik vraag me nou af hoe dat komt. Ik weet niet of hier wat vissen kenners zijn? Of zijn er hier meer mensen met een vis die zomaar ineens van kleur veranderd? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij eet normaal en z'n gedrag is ook wel net zoals anders, maar ik vraag me nou af hoe dat komt. Ik weet niet of hier wat vissen kenners zijn? Of zijn er hier meer mensen met een vis die zomaar ineens van kleur veranderd?
? R0X schreef:Is ie niet dood gegaan dat je moeder een nieuwe heeft gekocht?
hahaha
Nou kennelijk is het dus niet heel raar dat ie van kleur veranderd. Ik heb hem idd nog niet zo lang geleden verschoond, dus het zou best het water kunnen zijn. Maar ik laat wel altijd een deel van het oude water erin zitten zodat het biologisch evenwicht een beetje intact blijft.
nouja, mijn moeder is hier de vissenkenner die zegt: het kan zijn dat hij iets tekort komt (en of andere stof) zit hij in een vijver of in een kom ? xje_kim schreef:vissenkenner meld zich!nouja, mijn moeder is hier de vissenkenner die zegt: het kan zijn dat hij iets tekort komt (en of andere stof) zit hij in een vijver of in een kom ?
ChristaMoor schreef:Er is bepaald voer wat er voor zorgt dat een goudvis oranje blijft.
Gewoon voer heeft dit niet.
We hebben in de vijver ook een paar oudjes (rond de 20 jaar)zitten die wit zijn. Deze zijn idd ook een aantal keren verhuisd (verschillende vijvers gehad), dus het zou idd het water kunnen zijn
Dat zal ik dan misschien ook maar eens aan mijn vis moeten geven!
Iris82 schreef:Het zou kunnen zijn dat ze misschien te weinig zonlicht krijgen?
Dat is iig 1 van de oorzaken dat goudjes wit worden.
Waar staat ie?