ik heb even jullie hulp nodig
mijn hond is altijd na de loopsheid schijnzwanger
(ze word snel gesteriliseerd , waarschijnlijk volgende loopsheid )
ze heeft er vaak last van maar niet heel erg
ik merk dat ze wat nesteldrang heeft en ze is wat jengeliger
maar dit keer is het wel heel erg
ze lacteerd nu redelijk erg en weet totaal niet meer wat ze met zichzelf aan moet en loopt constant te piepen
ik heb hier verder wel medicijnen voor (Galastop)
ook heeft ze geen enkel beestje speeltje of wat dan ook wat ze aan kan zien voor een pup
ze krijgt heel veel afleiding , word veel en vaak uitgelaten maar is niet vooruit te slepen in het begin dus echt leuk voor haar is dat eigenlijk ook niet en ze is op dit moment al zo gevoelig
ik knuffel haar ook wel wat meer en merk echt dat ze troost bij me zoekt maar probeer wel rechtlijnig te blijven met wat ik anders ook doe zodat het wel duidelijk blijft voor haar wat wel en niet mag
verder koel ik een paar keer per dag om haar tepeltjes toch even te ontlasten met wat kouds maar kom er verder niet aan
ook word eventuele borstontsteking hierdoor in de gaten gehouden
en toch loopt ze constant heen en weer , loopt te piepen en weet totaal niet wat ze met zichzelf aan moet
mijn hart doet toch wel een beetje pijn om haar zo te zijn maar dat niet alleen dat gepiep constant word vrouwtje toch een beetje flauw van
maar ik wil haar daar natuurlijk niet voor straffen dus negeer het maar
enige oplossing is steriliseren maar daar zijn we een beetje laat voor nu dus dat word hem nu ook niet

dus als jullie tips hebben zodat mijn meisje wat rustiger word en het vrouwtje kan slapen
dan hoor ik het graag