Beagles?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Beagles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 14:35

Hoi!! Ik zoek lotgenoten met beagles!!

Zijn die van jullie ook zo.. nietluister achtig vervelend? En eten ze ook echt ALLES wat ze in hun klauwen kunnen krijgen? Verscheuren ze hun knuffels, en springen ze op aanrecht of tafels?? Kortom alle streken die onze beagle heeft... Slaan gewoon alles, Vandaag heeft hij rauwe ongebakke broodjes te pakke gekregen inclusief het plastic verorberd. dom beest. Hoop dath ij geen buikpijn krijgt.

Manon_V

Re: Beagles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:39

Hee1
Ik heb zelf geen beagel, maar ik herken je verhaal. Mensen hier tegenover ons hebben der eentje en die is een keer een paar dagen weggelopen omdat hij achter een konijn aan ging! Na een paar dagen vonden ze hem weer Tong uitsteken . Hij is echt heel eigenwijs en loopt nu ook niet meer los (best zieli, maar je wilt ook niet dat hem wat overkomt als hij de straat over schiet)
Ik zag vandaag (zit ziek thuis vandaar) een programma op tv, opvoedpolitie voor dieren, daar waren ze ook bij mensen thuis met twee beagels. Die beestjes waren eigenwijs!!!

-xXx-

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 14:48

Maantjj schreef:
Hee1
Ik heb zelf geen beagel, maar ik herken je verhaal. Mensen hier tegenover ons hebben der eentje en die is een keer een paar dagen weggelopen omdat hij achter een konijn aan ging! Na een paar dagen vonden ze hem weer Tong uitsteken . Hij is echt heel eigenwijs en loopt nu ook niet meer los (best zieli, maar je wilt ook niet dat hem wat overkomt als hij de straat over schiet)
Ik zag vandaag (zit ziek thuis vandaar) een programma op tv, opvoedpolitie voor dieren, daar waren ze ook bij mensen thuis met twee beagels. Die beestjes waren eigenwijs!!!

-xXx-

Ik herken dit ok Tong uitsteken De mijne is ok niet te vertrouwen los, gelukkig hebbe we heir vlakbij een enorm grasveld voor honden die omhekt is met gaas hekken en een hek wat open en dicht kan zodat je toch je hond los kan renne, nou als hij daar gaat renne kan je makkelijk erbij gaan zitet want t komende uur blijft hij wel rennen.

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 14:50

PinkyBubble schreef:
Ik herken dit ok Tong uitsteken De mijne is ok niet te vertrouwen los, gelukkig hebbe we heir vlakbij een enorm grasveld voor honden die omhekt is met gaas hekken en een hek wat open en dicht kan zodat je toch je hond los kan renne, nou als hij daar gaat renne kan je makkelijk erbij gaan zitet want t komende uur blijft hij wel rennen.

Haha Tong uitsteken wat ben ik toch blij met onze slooooome labrador Tong uitsteken (maar ook die heeft drukke momenten, helaas wel in onze tuin...)
-xxx-

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 14:54

Maantjj schreef:
PinkyBubble schreef:

Haha Tong uitsteken wat ben ik toch blij met onze slooooome labrador Tong uitsteken (maar ook die heeft drukke momenten, helaas wel in onze tuin...)
-xxx-

Wees er inderdad heel blij mee, Die van ons kregen we toen hij anderhalf was, Hij komt uit een labratorium en had echt heel wat dingen af moeten leren, Hij had ook enorme verlatings angst het arme dier, Piepe en janken als wij weg gingen, Maar nu sloopt hij deboel en eet hij alles op als we weg zijn ahha.
Hij heeft ook tattoos in zn oren

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:21

PinkyBubble schreef:
Wees er inderdad heel blij mee, Die van ons kregen we toen hij anderhalf was, Hij komt uit een labratorium en had echt heel wat dingen af moeten leren, Hij had ook enorme verlatings angst het arme dier, Piepe en janken als wij weg gingen, Maar nu sloopt hij deboel en eet hij alles op als we weg zijn ahha.

AAh arm beestje!! Wel goed van julllie dat jullie dit aan hebben gedurft!
Tattoos zijn toch teken van raszuiver gefokt?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 15:45

Maantjj schreef:
PinkyBubble schreef:

AAh arm beestje!! Wel goed van julllie dat jullie dit aan hebben gedurft!
Tattoos zijn toch teken van raszuiver gefokt?

Weet ik niet! messchien ook van het labratorium... Het is wel een grote bealge, die normaal altijd in Frankrijk en Engeland voor komt, de beagle fokkers hier in nl zweren bij hem dat het een Foxhound is maar dati s hij niet het is een echte Beagle alleen wat groter, het heet een Harrier Beagle.. je kan het zelfs opgooglen en nog geloven zej e niet, maar toch staat er duidelijk dat ze meestal alleen in frankrijk en engeland zijn. Alleen niet zo heel veel meer.

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:46

Okee Tong uitsteken
Nouja het is een hond en dat blijft hij toch Tong uitsteken oft nou een echte beagle is of dat andere ras Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 15:50

Vind ik ook hoor, alleen beagles zijn irritanter dan labradors:P:P

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:52

jaah,, daar ben ik wel heel zeker van Knipoog

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:17