Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maantjj schreef:Hee1
Ik heb zelf geen beagel, maar ik herken je verhaal. Mensen hier tegenover ons hebben der eentje en die is een keer een paar dagen weggelopen omdat hij achter een konijn aan ging! Na een paar dagen vonden ze hem weer. Hij is echt heel eigenwijs en loopt nu ook niet meer los (best zieli, maar je wilt ook niet dat hem wat overkomt als hij de straat over schiet)
Ik zag vandaag (zit ziek thuis vandaar) een programma op tv, opvoedpolitie voor dieren, daar waren ze ook bij mensen thuis met twee beagels. Die beestjes waren eigenwijs!!!
-xXx-
PinkyBubble schreef:Ik herken dit okDe mijne is ok niet te vertrouwen los, gelukkig hebbe we heir vlakbij een enorm grasveld voor honden die omhekt is met gaas hekken en een hek wat open en dicht kan zodat je toch je hond los kan renne, nou als hij daar gaat renne kan je makkelijk erbij gaan zitet want t komende uur blijft hij wel rennen.
Maantjj schreef:PinkyBubble schreef:Ik herken dit okDe mijne is ok niet te vertrouwen los, gelukkig hebbe we heir vlakbij een enorm grasveld voor honden die omhekt is met gaas hekken en een hek wat open en dicht kan zodat je toch je hond los kan renne, nou als hij daar gaat renne kan je makkelijk erbij gaan zitet want t komende uur blijft hij wel rennen.
Hahawat ben ik toch blij met onze slooooome labrador
(maar ook die heeft drukke momenten, helaas wel in onze tuin...)
-xxx-
PinkyBubble schreef:Wees er inderdad heel blij mee, Die van ons kregen we toen hij anderhalf was, Hij komt uit een labratorium en had echt heel wat dingen af moeten leren, Hij had ook enorme verlatings angst het arme dier, Piepe en janken als wij weg gingen, Maar nu sloopt hij deboel en eet hij alles op als we weg zijn ahha.
Hij heeft ook tattoos in zn oren
Maantjj schreef:PinkyBubble schreef:Wees er inderdad heel blij mee, Die van ons kregen we toen hij anderhalf was, Hij komt uit een labratorium en had echt heel wat dingen af moeten leren, Hij had ook enorme verlatings angst het arme dier, Piepe en janken als wij weg gingen, Maar nu sloopt hij deboel en eet hij alles op als we weg zijn ahha.
Hij heeft ook tattoos in zn oren
AAh arm beestje!! Wel goed van julllie dat jullie dit aan hebben gedurft!
Tattoos zijn toch teken van raszuiver gefokt?