Sinds gister heb ik een nieuwe cavia!
N.a.v dit topic viewtopic.php?f=147&t=826934&hilit=
Heeft loveyoutoo haar gister gebracht!
Ik had er al twee waar ik erg wijs mee ben. Maar deze derde vind ik ook helemaal geweldig!
Ik heb er nu dus drie!
Het verliep gisteren nogal hectisch, mijn ouders hebben een restaurant en het werd onverwachts heel erg druk, dus ik was druk aan het helpen. En keek steeds op de klok of het al bijna 19.15 was, want dan zou loveyoutoo mijn nieuwe haarbal komen brengen.
En om 19.20 was ze er dan eindelijk! Samen met de nieuwe haarbal!
Tussen de drukte door gauw even naar de woonkamer gegaan en even iets gedronken.
En de cavia's kennis laten maken.
Cootje, de minst dominante vond het allemaal prima.. Ze keek even en ging weer in dr hokje zitten.
Annie daarentegen wilde gelijk uitvechten wie precies de baas is. Na wat gevlieg en gespring van de cavia's zijn we even gaan zitten.
Drinken opgedronken en toen ging loveyoutoo alweer!
Ik ben weer aan het werk gegaan en ondertussen af en toe even een kijkje nemen.
Annie was zeer zeker van haar zaak en wilde de nieuwe caaf NIET in HAAR huis! (Er staan er 2)
Dus nieuwe caaf ging gezellig bij de sociale Coot zitten.
Toen ik 's avonds wilde gaan slapen, liep ik nog even naar het hok, met het idee om de nieuwe caaf in een andere kooi te doen, voor het geval dat. Maar toen ik zag dat Annie, Coot en Atje (de nieuwe caaf) samen in 1 huisje zaten heb ik ze laten zitten, en ze kunnen het prima vinden met elkaar!
Nu zijn jullie vast wel benieuwd naar foto's!

De nieuwe caaf: Atje

De cavia die alles wel prima vond: Cootje

En de dominante: Annie
Uiteindelijk heeft Atje gewonnen en die is nu de baas.
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, en als je hier dan toch bent, een reactie zou leuk zijn