Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Is een paar weken geleden toch ook al gebeurd? Ben je daar in de buurt nog wezen zoeken?
Sterkte iig. Toch even ook naar de dierenambulance bellen direct. Er worden veel honden teruggevonden hoor en misschien hebben de "vinders" gewacht tot vanmorgen met bellen. Succes !!
LadyElmira schreef:Mijn vader gebelt en die zou amivedi en de dierenbescherming bellen..
Lynn_Nikita schreef:heb je politie al gebeld??? veel mensen bellen hun ook als een hond gevonden word
flyers ophangen, ook in supermarkt, vertel tegen zoveel mogelijk kennissen, mon op mond word ook erg snel verspreid namelijk
LadyElmira schreef:Slimmerik mijn vader is met mij in de auto heel barendrecht en rotterdam afgereden, we hebben mensen met honden aangesproken en briefjes met ons adres gegeven...
slimmerik schreef:Maar nu heb je dus nóg niet de politie gebeld terwijl je hondje ergens verward rond loopt en niet snapt waar zijn baasje blijft. En maak jij je druk over een zadel voor een paard wat je nog niet eens hebt.