Onze poes ging eventjes naar het pension ze had een stevig lijfje toen ze daar heen ging. Maar toen we haar gingen ophalen was ze dun geworden. Dus wij dachten dat ze gewoon niet zo veel had gegeten tussen die katten enz.
Maar nu ze bij ons thuis is (ze voelt zich helemaal thuis en is heel opgewekt en vrolijk) eet ze dus niet goed meer. We geven haar eten en ze komt enthousiast aan. Neemt 2 happen en laat het staan. Ik vond het heel raar normaal eet ze haar bakje eten maar al te graag op. Dus we waren gaan kijken of ze het merk niet meer wilde dus we hebben een ander merk gekocht. (want van het eerste merk eet ze dus bijna helemaal niks). Het andere merk eet ze iets meer maar nog niet eens haar halve bakje meteen op. Dus ik ging testen of ze nou geen eetlust had of dat ze gewoon geen zin had in dat soort eten. Dus ik pak een beetje kaas wat ze het lekkerste vind en normaal zou ze daar een moord voor doen maar nu neemt ze 2 hapjes en ze hoeft het niet meer.
Maar ik kijk in de avond en ze heeft wel een stukje meer van haar bakje op. Maar nog steeds niet helemaal.
Ze is 13 jaar en heeft nog nooit wat gehad.
En is nu dus nog steeds heel opgewekt enz. Ze wil wel heel bijzonder vaak op schoot. Normaal heeft ze dat ook maar nu is het wel heel veel.
Hebben jullie een idee? zou ze iets aan haar mond/tanden hebben. Of iets anders.
Heeft er iemand tips ? Hoe we haar weer lekker laten eten.
We gaan maandag als ze nog niks eet of dinsdag naar de dierenarts.