Sinds gisteren heb ik een hamstertje

Ze heet Calimero (bedacht door Lotte

En ze is supersnel

1] Meet Calimero

2] No comment

3]

4] Stiekem ben ik een alien (zie die ogen)

5]

6] Rennen rennen rennen rennen rennen

Dat waren ze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Redrumfox schreef:Hoe komt jouw hamster aan die staart?Normaal hebben ze toch zo'n pluisje en geen lang staartje? Of ben ik nou gek.
Wuis schreef:Redrumfox schreef:Hoe komt jouw hamster aan die staart?Normaal hebben ze toch zo'n pluisje en geen lang staartje? Of ben ik nou gek.
Chinese dwerghamsters hebben een lange staart (die ze ook echt gebruiken trouwens).
Heb je speciaal voor een chinees gekozen trouwens? Ben wel benieuwd.Ze zijn namelijk erg snel en meestal niet zo goed tam te krijgen.
Trouwens die tralieverdieping zou ik wel even dicht maken als ik jou was, want dit is erg riskant voor de pootjes.
Mandarijn schreef:Bedankt voor de tip over die tralies, waar zou ik die het beste mee dicht kunnen maken?
Wuis schreef:Mandarijn schreef:Bedankt voor de tip over die tralies, waar zou ik die het beste mee dicht kunnen maken?
Plexiglas werkt goed, dat wordt niet kapotgeknaagd.
Maar je kunt er ook een rieten matje of iets anders doorweven, maar de kans dat er aan geknaagd wordt is dan wel groter.
Verder zijn chinezen echte klimmers dus een grote kooi met veel klimmogelijkheden (klimtouwen voor vogels e.d.) zullen ze dankbaar gebruik van maken.
rianne67 schreef:Ik had vroeger ook altijd hammie's! Heel cool, maar ze kunnen
wel heel hard bijten! En bij mij waren ze ook altijd zwanger
als ik ze kocht... Dan hadden we drie weken later weer tien van
die naakte wormen haha