Ik zit er dus aan te denken om een grotere bak te nemen, maar is dit echt nodig? Wanneer is een bak te klein? Ook lijkt zo'n bak met een zeefsysteem in de bodem ideaal, iemand hier ervaringen mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_Nikita schreef:XxSultanxX dagelijsk bak schoonmaken en binnenkant kap schoonvegen en nieuw grind erin en even buiten zetten
Relaxed , als hij erin zit en deurtje nog op zijn rug ligt is hij dnek ik idd te klein en zou ik voor grotere kijken
Relaxed schreef:Ik heb sinds 2 maandjes 2 jonge katjes. Het gaat hartstikke goed en ze zijn vanaf het begin goed zindelijk. Ik heb een kattenbak met een dak erop, filter erin, er kan een deurtje in en het is een hoekmodel. Aan de ene kant wil ik het deurtje er wel indoen (scheelt toch denk ik als ze net hebben zitten sch*iten), maar ik heb het idee dat die bak dan zo klein word doordat dat deurtje naar binnen zwaait als ze instappen... Zoiezo heb ik het idee dat de bak iets aan de kleine kant is, nu gaat het nog, maar ze groeien vast nog veel groter.
Ik zit er dus aan te denken om een grotere bak te nemen, maar is dit echt nodig? Wanneer is een bak te klein? Ook lijkt zo'n bak met een zeefsysteem in de bodem ideaal, iemand hier ervaringen mee?