Stap 1 is gezet.. Kittens..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Stap 1 is gezet.. Kittens..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 11:40

Jaa eindelijk! Met de verhuizing in aantocht hebben we de zoektocht voortgezet, hetzij met wat vertraging Lachen
Ik was al wat aan het zoeken en contacten aan het leggen, maar mijn vriend twijfelde nog. Flatje, werktijden, is dat wel zo handig?
Maar alle fokkers zeiden, beter een kleinere ruimte met alle liefde dan een kast van een huis en geen aandacht.
Betreft de werktijden (ik parttime hij fulltime), er komen 2 kittens en de fokkers hadden geen bezwaar.

Dus.. Ik krijg net een mailtje van mijn vriend, is goed, ben ook wel enthousiast, zet ons maar op de wachtlijst.

Hoewel ik meerdere fokkers heb benaderd is er een die mijn voorkeur geniet. Kittens worden in oktober geboren en in januari worden (in ieder geval 1 kater als die erbij zit) ze verwelkomt in ons kleine flatje Lachen

Het word 1 main coonkater, 2e kater of een broertje, of een htk-katertje.

Natascha

Re: Stap 1 is gezet.. Kittens..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:44

werken en katten gaat goed samen hoor. Wij hebben 5 katten en die vermaken elkaar wel Haha! Die luiwammessen doen niets anders dan slapen, eten en spelen en als we s-avonds thuiskomen komt er pas leven in de brouwerij.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:47

ik heb 9 katten, en werk ook bijna 40 uur id week, plus lesklantjes nog dan, en eigen paarden..
ze hebben onwijs lol samen, en zodra ik thuis ben zijn ze bij me in de buurt, en slapen doe ik ook lekker samen Haha!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 15:10

Clown Ik was er wel van overtuigd dat dat kon hoor haha.
Alleen mn vriend zat zo, weinig ruimte, we werken, dat is toch ook niets.

Die moest even van de fokkers horen dat dat wel kon Haha!

Alleen.. Jaja gaat pam weer..Clown Ik hoop op 2 broertjes. Maar goed er was al een optie opeen fokkater, verder heb ik eerste keus en de kans dat er een fokkater tussen zit is niet zo groot, maar je zult maar net zien dat er maar 1 tussen zit voor ons.
Neem je twee kittens van twee nesten, op dezelfde dag in huis? Laat je eerst t ene kitten thuis om nadat die gewend is, een ander in huis te halen?
Is t niet zielig als t eerste kitten even alleen zit tot een kitten uit een ander nestje weg kan? (Let op dit is gevaarlijk, grote kans dat mn vriend zegt, dat kan toch prima alleen? Clown Die moet zic nog even inlezen haha)

Maar ja, ik ben al zooon tijd bezig, met kittens, info zoeken etc. Maar nu is t echt!! En kunnen we aftellen Go jij! Go jij!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:17

Ik heb nu ook een katertje van bijna vier maanden en wij wachten ook op een nestje van een volgend nestje van dezelfde fokker. Hij is even alleen maar hij vindt t wel best, alle aandacht voor hem alleen.
De kat is nog steeds niet krols en aangezien we een poesje willen hebben kan Ice tegen die tijd gecastreerd worden..Ideaal. Het is dan een half zusje dus dat is wel leuk.

Het is dus helemaal niet erg als eerst het ene kitten komt en dan het andere kitten. Het enige is alleen dat in mijn geval als het tweede kitten komt Ice wat lomp kan doen als hij wil spelen maarja....daar wordt het poesje weer hard van haha!!

Succes met wachten.. dat duurt altijd zo lang hihi!!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 15:24

Nee hoor ik vind de voorbereiding heerlijk!
Bedoeling was dat de kittens in oktober zouden komen maar er is iets tussen gekomen en dus zijn de kattenplannen op een laag pitje gezet.

Maar deze herfst ga ik verhuizen en konden we definitief plannen, afhankelijk van welke fokker is het wachten vanaf januari tot maart/april.

Maar bij de eerste fokker waar we nu op een lijst staan, is de vader een witte kater (wel allemaal bear of hoe heet die test? getest) ben nu al helemaal verliefd.
Dan nog een cattery waarvan de poes als t volgens planning aat binnen 2 weken wordt gedekt, en nog 2 catterys in Almere maar die kunnen nog niet zeggen wanneer de poezen krols worden.

Denise is er bij jullie altijd iemand thuis of niet>?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 22:16

nog een nestje gevonden die ook in oktober word verwacht Clown
Daar gaat mn vakantiegeld hihi

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:19

Katten kunnen (zeker met 2) echt prima thuisblijven. Mijn moeder werkt ook full-time en 's avonds, mijn zusje zit op school en ik woon uit huis en die beesten vermaken zich echt prima. Deden we al vanaf dat ze klein waren Lachen