Ik probreer het kort te houden,bij ons een straat verder op staan sloop woningen.Daar wonen geen mensen meer in,maar daar loopt een kater al een lange tijd.Die kater kwam een tijd geleden bij ons steeds eten halen, via het katten luikje.Het beestje kreeg de naam Smeagle, en ik gaf hem Bach bloesem druppels omdat hij zo schuw was.Net toen hij rustiger werd kregen wij een perzische kat er bij,en toen werd het kattenluikje dicht getimmerd.De pers loopt namelijk weg,Smeagle kon dus niet meer naar binnen.We hebben hem ook een tijd niet gezien,dat kwam weten we nu omdat hij vaak voor het luikje wacht en dat zien wij niet.Nu komt hij smorgens weer en is uitgehongerd,zit ook onder de vlooien want hij krabt alleen maar.Ik liet de deur open staan en hij kwam in de keuken eten,en dat ging erg goed.Mijn dochter die helemaal weg van hem is kon hem pakken, en was dol blij dat ze haar Smeagle weer zag.Nu had ik het idee om hem te laten castreren, zodat hij nog rustiger wordt.Alleen zegt mijn man dat we niet 100% zeker weten dat hij geen baas heeft? Dus ja das lastig, wat zouden jullie doen? Hij blijft nooit lang en is erg onrustig, en woont zeg maar bij die woningen dat ziet hij als zijn thuis.Maar straks gaan die huizen weg en wat dan?