ik krijg net een telefoontje van mijn vader, hij kreeg vandaag politie op zijn dak omdat de hond te veel blaft, en de politie heeft klachten van de buren gekregen.
mijn vader woond in een rijtjeshuis,
de hond komt uit het asiel en heeft in het algemeen zijn "mondje klaar" als het om blaffen gaat.
nu heeft mijn vader ander werk en is veel uit huis, met als gevolg dat de hond minder aandacht krijgt.
waarschijnlijk slaat hij daarom aan.
het gaat om een hond van 9 bijna 10 die toch wel aan zijn einde begint te komen,
de politie heeft nu gezecht dat het echt moest stoppen wand het kan zo niet langer.
de hond blaft dus eigelijk alleen als hij ( mijn vader ) weg is....
nu kwam de buurvrouw die de klachten had in gedient met "dan doe je hem toch een antie blafband om"
en toen heeft mn vader mij gebeld om te vragen wat zo'n antieblafband inhoud en of het werkt.
heb hem verteld dat er een aantal verschillende zijn, een met een schok, een met een geluid, en een met een vervelende geur.
tja en of het werkt, ja maar het is gewoon kruw... (mijn mening ...)
maar tja toen ik zij dat ik het kruw vond als hij die arme hond zo'n band om deed vroeg hij om de andere oplossingen.
tja trainen pap.... maar tja

dus het wordt een antiblafband vrees ik

maar tja om toch een beetje goed te zijn voor de hond, welke is nou het vriendlijkste?
zo ver als je het vriendelijk kan noemen temenste....
ik wou dat ik er wat tegen kon doen maar tja de politie

ik snap de buren ook wel, maar tja....