HELP! Mijn kitten gaat in eigen poep staan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xdenisex

HELP! Mijn kitten gaat in eigen poep staan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 16:32

Nou zoals het toppic al zegt gaat mijn kitten na het poepen in zijn eigen poep staan Vingers aflikken . Hij is denk wel een kwartier bezig alles te begraven, soort van bezigheidstherapie en als hij dan terug komt zitten zijn achterpoten 9 van de 10 keer onder....

Als ik thuis ben heb ik het nog wel onder 'controle' want dan gooi ik zijn poten gewoon even onder de kraan (ook al vindt mr het niet zo leuk) en dan is het weer schoon alleen als wij aan het werk zijn en hij gaat overal met die poten zitten Nors opkijken ...ieuw!

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?? (even smerig praatje Misselijk ), maar soms blijven er ook kleine stukjes aan zijn poepgaatje zitten dus als hij dan gaat zitten ...nouja je kan het zelf wel verzinnen...

Kortom ik heb gewoon een vieze kat Bloos ! Kan iemand mij tips geven om het af te leren dat hij NETJES zijn uitwerpselen begraaft in het grint...???????????????????Of een andere oplossing????????

xdenisex

Re: HELP! Mijn kitten gaat in eigen poep staan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 18:04

Niemand???? Ohw hellup!!

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 18:05

Deed onze kitten ook altijd. Na verloop van tijd vinden ze het zelf ook smerig, dan doen ze het niet meer.

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 18:17

mmm dat hoop ik dan maar want het is niet echt een lekker klusje om zijn pootjes steeds te wassen...en nou moet ik zeggen dat ik hem er ook geen plezier mee doe... hij zit na het wassen alleeen maar te mauwen!!!!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 18:25

Diesel deed het ook, is na verloop van tijd over gegaan
maar vies is het wel idd Nagelbijten / Gniffelen

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 19:44

mm dan hoop ik inderdaad dat het snel over gaat.. straks wordt het een obsessie dat ik steeds zijn kont ga nakijken als hij gepoept heeft haha!