Ik kan eindelijk weer een beetje meepraten op dit forum! Niet over paarden weliswaar, maar toch

Na heeeel lang tobben (vanaf het moment dat we samenwoonden al, nu een jaar geleden) hebben mijn vriend en ik toch besloten een kat (nouja eigenlijk twee!) te nemen!! Ik had echt veel teveel moeite met de leegte. Van een beestenboel met een lief paard naar een appartement in de stad zonder dieren. Wat ons er dus ook van weerhield een kat te nemen is het feit dat ze bij ons niet naar buiten kunnen. Daarom wilde ik per se een volwassen kat die dat toch al niet gewend was zodat ik me daar niet schuldig over hoefde te voelen. En die hebben we gevonden!! Afgelopen woensdag hebben we de ene gehaald en de donderdag erna de andere. Gelukkig kunnen ze het ook nog eens goed met elkaar vinden!
De witte (Maurits) is een Chinchilla Pers (shaded silver blue point

De grijze (Innaki) is een Britse korthaar. Zij is 2 jaar en we hebben haar overgenomen van een cattery die zich ging toeleggen op Maine Coons maar bovenal ook gedwongen moest inkrimpen (ik denk dat ze per vierkante meter woonkamer wel een kat hadden!!) Zij heeft zelf ook al eens een nestje gehad en ze is echt prachtig. Op de foto kijkt ze nog een beetje bang, maar over een poos weet ik zeker dat mijn vriend heeele mooie foto’s van ze heeft!!
Nou dit zijn ze:
Wat een leuk stel he!! Ik ben helemaal happy dat is duidelijk