De cavia die ik nu heb ik 3. Het is een vrouwtje. Wie heeft er ervaring mee om er een kleine bij te zetten en hoe vaak dit mis gaat?
Wie o wie kan mij meer vertellen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DenK4ever schreef:Als je een een baby vrouwtje bijzet zal dat niet al te veel problemen geven denk ik... je moet ze alleen aan elkaar laten wennen op neutraal terrein, ze kan niet zomaar in de kooi erbij gezet worden...
xdenisex schreef:Ja dat klinkt ook wel leuk een gecastreerde beer alleen waar haal ik die vandaan.. Ik wilde er zowiezo een beer bij zetten en een nestje maken alleen mijn caaf is al 3.. dus beetje te oud...
Misschien dat als ik er een teefje bij zet ik die kan laten dekken...
Ik kan ook een volwassen caaf erbij zetten uit de cavia opvang..Maar misschien past een kleintje zich beter aan...wat is beter..?
xdenisex schreef:Ja dat klinkt ook wel leuk een gecastreerde beer alleen waar haal ik die vandaan.. Ik wilde er zowiezo een beer bij zetten en een nestje maken alleen mijn caaf is al 3.. dus beetje te oud...
Misschien dat als ik er een teefje bij zet ik die kan laten dekken...
Ik kan ook een volwassen caaf erbij zetten uit de cavia opvang..Maar misschien past een kleintje zich beter aan...wat is beter..?
loveyoutoo schreef:Is je hok eigenlijk wel groot genoeg? Voor 2 cavia's moet je hok minimaal 0,50 bij 1 meter groot zijn.