Onze website is echt een supergroot succes. 's Morgens om 9.00 uur, als wij net gaan beginnen met schoonmaken, staat de telefoon soms al roodgloeiend van mensen die een bepaalde kat willen reserveren!

Er zijn zelfs al mensen uit o.a. Nijmegen, Utrecht en Noord Holland langsgeweest om een kat bij ons op te halen (kun je nagaan, wij zitten in Oost-Groningen).
De zomerperiode is normaal gesproken een periode waarin veel katten worden binnengebracht, maar bijna niks wordt geplaatst. Dit jaar was dat heel anders. We hebben eigenlijk een doorlopende stroom van klanten gehad. Soms gingen er wel 7 katten op één dag weg!

En dat voor een relatief klein asiel, in een uithoek van het land.

Ik ben echt dolblij dat het allemaal zo goed gaat met ons asiel en ben inmiddels aan het uitzoeken op welke manier ik de tobbers, de katten die echt nodig bij ons weg moeten, onder de aandacht kan krijgen.
We mogen één keer per maand een foto en een geschreven stukje inleveren voor een plaatselijk krantje, en als zo'n kat daar in heeft gestaan komen er eigenlijk altijd wel mensen voor kijken en is de kat al snel geplaatst.
De website ziet inmiddels weer groen van alle geplaatste katten:
http://www.dierenasiels.com/zoek02.cfm?id=176&SID=1
Dit geeft toch wel echt een supergoed gevoel, moet ik zeggen!