Ik zou heel graag agility beginnen.Onze hond is nu 4j en ik heb vorige jaren altijd met hem gehoorzaamheidstraining gedaan. Maar op een gegeven moment raakten we niet meer vooruit (teveel nieuwe mensen kwamen erbij en die dus moesten we telkens opnieuw beginnen met de basisoefeningen) dus hond en baas vonden dit algauw saai. Door ontbreken van een nieuwe vergunning, was er ook geen mogelijkheid om meer groepen te vormen en ik wachtte toen al op de agilitytraining, maar naar mijn weten is die er nog niet gekomen. Nu deze middag even gebeld naar de hondenschool waar ik nog de puppytraining gevolgd heb. (Ik ben gestopt met daar gaan door de drukte en in de twee andere hondenscholen was het gewoon heel recreatief, net wat ik zocht). Maar we hebben dus een nieuwe uitdaging nodig. Dus gaan we dit een keer proberen. Het klonk iig heel leuk en de hond moet een basis gehoorzaamheid kennen. Moet lukken dus. Zijn er hier meer mensen die agility doen met hun hond en met welk ras, want ja ik zal het moeten doen met mn dobermann
Zullen we weer veel plezier mee beleven denk ik. Vroeg de meneer aan de telefoon, heb je mss een border? Neen meneer een dober, en toen was het even stil, met daarna de opmerking dat er niet veel dobers rondliepen op agility
I know.