De verkoopster adviseerde mij om de cavia eerst in het hok te zetten zodat hij even went en daarna het konijn erbij. Zodat ook het konijn de cavia niet als indringer ziet. Ik heb dus Appie eerst een nachtje alleen in het hok laten zitten zodat hij kon wennen en een beetje tot rust kon komen. Vanochtend Sjaak erbij gezet en dat leek hardstikke goed te gaan. Ja, Appie wel wat bangig nog, maar dat was hij ook in z'n eentje. Nu heeft Sjaak op de een of andere manier Appie verwond, er zit een scheurtje in z'n oor. Ik vermoed dat ze dat met de nagels heeft gedaan, dus die heb ik meteen gekortwiekt in ieder geval. Maar het probleem is nu dus dat Appie doodsbang is geworden en heb ik ze dus even apart gedaan. Appie in het nachthok gedeelte en Sjaak in het gedeelte met gaas.. Wat is nu het beste om te doen? Ze meteen weer bij elkaar of even rustig laten worden? Of pas weer samen laten als ik het buitengedeelte klaar heb? (ik wil een stuk voor en naast het hok afzetten zodat ze daar meer ruimte hebben om rond te hobbelen)...