Mijn caaf is ziek :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Mijn caaf is ziek :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 23:25

Ik baal vandaag als een stekker. Mijn allerliefste kindje(cavia) is heel ziek Verdrietig Huilen Heb vanaaf contact gehad met de DA en hij zegt dat ze apart moet worden gezet... Haar oog is heel erg ontstoken en puilt bijna uit dr lijfje... Heb de hele dag lopen janken en voelde me dus ook zwaar klote...
Ben nu ook bang omdat ze al 6 is, dat ze mss ingeslapen moet worden of dat ze dr oogje verliest... Waarom overkomt mij dat nou??

xdenisex

Re: Mijn caaf is ziek :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 11:56

Sterkte... Het is inderdaad vervelend als zo'n beestje pijn heeft..

Aangezien zijn leeftijd is het denk ik lastig hem nu nog te opereren.. Ik ben benieuwd wat de dierenarts zegt.. laat je het weten?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:00

Idd, heel erg veel sterkte. Dat is idd minder maar ik denk eerder dat ze dat dan opereren en het oogje eruit halen, en dan is het idd de vraag overleeft de cavia dat nog. Omdat die toch al aardig op leeftijd is..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 09:02

Mijn moeder is gister naar de DA geweest voor mij. Hij heeft idd een klap gekregen van die ander omdat ze gewoon ernstig ziek was. Helaas is hij daarom ingeslapen. Aan de ene kant heb ik er vrede mee en aan de andere kant voel ik me eigen gewoon zwaar klote dat ik het niet eerder heb gezien. Vandaag ga ik hem bij de DA afgeven zodat hij gecremeerd word. Ik had gewoon een goede band met hem. In het begin kon ik niet eens mijn hand in het hok doen zonder dat hij wegrende. Op het laatste moment was hij zo vertrouwd dat hij uit mijn hand at. Ze is 7 geworden. Ventje k zal je missen!!!

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:19

Aah Purny wat jammer om te horen. Ach gut
Heel veel sterkte ermee.
Misschien is het makkelijker om te accepteren dat ze toch al behoorlijk oud is geworden en een heel goed leven heeft gehad.

Wat had ze dan precies? Of was het alleen het oogje waar ze last van had?
(is het een hem of een haar? omdat je beide termen gebruikt)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 21:49

De DA dacht dat hij een nierziekte of suikerziekte had. Het was een hij... Ik heb het gewoon geaccepteerd. en die andere heeft geen last van verdriet, is zelfs rustiger geworden.