Kat blijft beetje pruttelen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Kat blijft beetje pruttelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 19:46

Hoi,

Ik heb een bengaal kitten, en ze is best behoorlijk ziek geweest, niesziekte. Nu is dit vrijwel over alleen blijft ze net een klein beetje pruttelen. Is er iets homeopatisch waar ik haar mee kan helpen om haar een beetje erboven op te helpen?

Ze is verder helemaal goed, schone oogjes, geen snotneusje meer, echt een reuteltje. Maar wil graag met haar op show, en dan moet ze natuurlijk wel goed zijn.

Groetjes Barbara

marleen_usar

Re: Kat blijft beetje pruttelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:47

Ik weet niet of ze binnen blijft, maar je kan haar een bandje om doen met daar aan een edelsteen.Een aquamarijn, die werkt erg goed.

riviera2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:27

had je haar niet laten enten? t jammere is dat als de kat eenmaal niesziekte heeft ze haar hele leven drager kan blijven en de ziekte op een zwak moment weer de kop kan opsteken.... ik weet helaas geen homeopatisch middel.. hoop dat je katje er weer helemaal bovenop komt maar dat zou vast wel Knipoog

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 20:35

Ja ze is goed geent gelukkig heeft dr nog een boel ellende bespaard, kan chronisch zijn maar hoeft niet, als je er op tijd bij bent, ligt er ook maar net aan waarmee ze besmet geraakt is.