Hij zit nu, ik denk, zo'n half jaar aan de pillen, toen heb ik eindelijk ouders kunnen overhalen het te doen en m'n moeder klapte toen vanzelf ook om.

Vandaag weer naar de dierenarts om nieuwe pillen te halen én om te vragen of het wel gezond was om op deze pillen te blijven, andere dierenarts (bijzelfde praktijk) dan die we normaal hebben, die begon: de prednison...
Het was dus toch prednison waar hij nu op staat, niet goed dus. Dat zei de DA ook, het is niet goed eigenlijk om hier veel langer op door te gaan; het verknald zijn nieren en weet ik wat meer van binnen.
Toen kwam hij met iets nieuws wat ze in de praktijk hadden: homeopatisch onderzoek! Het zou gratis zijn, omdat hij ervoor leert en het samen zou doen met een proffecional. Super dus, we hoefde alleen voor de medicijnen te betalen, dus bloed afgenomen, en nu horen we het over een paar weken. Als ze het dan vonden kon hij er een paar weken medicijnen voor krijgen en dan zou het voor eeuwig over zijn!
Tot die tijd blijft hij nog even op de prednison en dan hopen we zó dat er eindelijk iets uitkomt!
Ook gingen we vandaag voor iets anders naar de DA; hij had een bultje bij zijn oog, moest geopereerd zeiden ze, en zonder boe of bah maakte moeders een afspraak! Geen idee van de prijs hebbende, normaal vraagt ze het altijd, maar ze zei: het is nodig dan doen we het!
Ik helemaal happy natuurlijk.

Gr. Lilian