Gister ochtend zijn de 2 honden van mijn vriendin weg gelopen. Ze zijn waarschijnlijk samen.
We wonen in Klazienaveen, vlakbij Emmen. Ze zijn nu al bijna 12 uur weg dus ze zullen vast wel een dorp verder op zijn.
Het gaat om een zwarte kleine hond. Een soort poedel achtige. En een witte hond, iets groter, met bruine oortjes. Verder helemaal wit lang haar.
Ze heten Boomer (zwart) en Beertje (wit). Boomer is behoorlijk doof (12 jaar oud). Beertje heeft een eigen wil en luisterd alleen wanneer het hem uitkomt.
Ze hebben geen halsband om! Omdat het eergister zo warm was, heb ik ze afgedaan zodat ze even konden pootje baden.
Ik heb de dierenambulance al ingelicht, maar na 12 uur heeft nog niemand gebelt. Heb het hele dorp en omliggende dorp en industrie tereinnen afgezocht. Maar het is geen doen. Ze zijn echt weg gelopen.
Wij zijn ongerust! En hopen dat we op deze manier toch iemand bereiken die ze heeft zien wandelen. Bel dan alsjeblieft de dierenambulance, die hebben mijn nummer. Of stuur even een pbtje voor mn telefoonnummer.
Foto:

De blonde is van mij. Die is er gelukkig wel.
Boomer heeft hier nog behoorlijk lang haar. Dat is nu niet meer zo