Antivlo-teek spots.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

snoeske

Antivlo-teek spots.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 15:39

Wij hebben 4 poezen en 1 hondje. Nu moeten ze allemaal iedere maand van de dierenarts een pipet in dr nek hebben, anders helpt het niet tegen vlooien en blijven ze komen. Maar nu het volgende, zal er echt zoveel verschil zitten in merk? Wij hebben meestal Frontline, maarja voor 4 poezen en 1 hond pm is dat een heel bedrag. Nu zag ik ook spul van Exil staan 6 pipetten voor 16 euro, voor een hond. Zal dat even goed werken als Frontline?

Miemserik

Re: Antivlo-teek spots.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:45

Mijn zus gebruikt exil dat lijkt goed te werken die heeft ook maar een kat en die komt niet in aanraking met andere katten. Wij hebben dat spul van de dierenarts , stronghold ofzo, dat is reteduur maar het werkt wel dood ook de eitjes in de omgeving ofzo.

_Denies

Re: Antivlo-teek spots.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:50

Miemserik: Dat doet frontline combo ook

Je heb alleen kans dat je kat/hond resistent is geworden voor Frontline en dan vermindert de werking. En dat zal bij alle medicijnen blijven, als je het vaak gebruikt Knipoog Ik vind zelf Advantage (voorheen van de DA, rond 22 euro voor 4 pipetten voor de kat) en Frontline erg fijn Lachen

Exil, tsja blijf het beetje vreemde mensen vinden Bloos Wij hadden dus een klant die er mee terug kwam, je moet dus de Exil twin spot geven maar samen met bijv. frontline. Word gewoon reteduur... Verder qua ontwormen wel fijn merk! Lachen