Katten probleempje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PienZ

Katten probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 12:21

Ik heb 2 katjes een broertje en zusje. Sinds een aantal weken zijn ze erg kribbig tegen elkaar.
Nu komt het volgende mijn vader heeft 3 weken terug de schuifpui opengezet Boos! en zuslief is aan de wandel gegaan is bij de buurman op het terrein terecht gekomen(autosloop)en we kregen haar met geen mogelijkheid te pakken en thuiskomen deed ze dus zoals normaal ook niet meer. Tot ze gister in buurman ze auto is gekropen en die heeft snel de deuren dichtgegooid zodat we haar konden pakken. Nu is ze dus na bijna 3 weken weer thuis alleen het is een drama ze miauwt alleen maar dat ze weer naar buiten wil ze blaast naar haar broertje en ze lopen alleen maar te vechten en broertjelief wil niets meer van haar weten. Ze probeert door elk kiertje gaatje weg te komen om weer naar buiten te kunnen. Maar ja ik kan haar niet weer buiten neerzetten want ze komt dus niet meer terug naar huis broertjelief dus wel die komt netjes weer binnen. Wat moet ik hier nu mee want vanacht was een hel en 2 vechtende katten is ook niks.

dolor

Re: Katten probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:21

kan je haar niet uitlaten? net als bij een hond. zodat ze wel lekker buiten komt, maar niet weg komt. en bijv. met een riem in de tuin leggen. is ze ook lekker buiten.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 00:33

Het gaat inmiddels gelukkig beter ze vecht in elk geval niet meer met haar broertje en zit niet meer voor de deur te miauwen. Hoop dat het alleen maar weer even wennen is.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:27

Eens ze buiten zijn geweest, willen ze altijd wel eens terug het avontuur opzoeken, dat is met de onze kat ook gebeurt. Wij laten ze nu gewoon overdag buiten en s'avonds binnen. Ik kan me ook voorstellen dat als de ene wel buiten mag, en de andere niet, dat er een kibbelingen ontstaan.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:27

Is ze geholpen?

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 09:50

als ik haar naar buiten laat komt ze dus niet meer terug en laat zich ook niet meer vangen.
Ze is aan de pil maar word van de week geholpen heb gehoord dat ze daar ook rustiger van worden.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:55

Ja absoluut is een wereld van verschil en je zult haar die paar dagen dat ze weg was geen pil gegeven hebben denk ik? Dan hoop ik dat je geen probleem erbij hebt..