Hondenboeken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Luominen

Hondenboeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 00:36

Ik ben op zoek naar een paar leerrijke boeken over honden (die ik eventueel in de praktijk zou kunnen brengen; denk aan trainingsboeken.) Andere boeken over anatomie, ziektes, etc. zijn eveneens welkom. Omdat ik door de bomen het bos niet meer kan zien, wil ik graag te weten komen welke Bokkers over welke boeken wel (of niet) te spreken zijn. Ik heb al mijn gehele leven lang honden, maar wil steeds bijleren. Vandaar.

AstraGirlie

Re: Hondenboeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:01

ik ben nu 'hondenspelletjes' aan het lezen, zeer leuke kunstjes om aan je te leren. Verder heeft Peter beekman een goed pupboekje geschreven, de naam ontsnapt mij nu eventjes. Martin gaus met 'nog beter omgaan met je hond' vind ik ook een aanrader. Medisch is het boek van bruce fogle 'medisch handboek honden' erg leerijk.

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 10:17

AstraGirlie schreef:
ik ben nu 'hondenspelletjes' aan het lezen, zeer leuke kunstjes om aan je te leren. Verder heeft Peter beekman een goed pupboekje geschreven, de naam ontsnapt mij nu eventjes. Martin gaus met 'nog beter omgaan met je hond' vind ik ook een aanrader. Medisch is het boek van bruce fogle 'medisch handboek honden' erg leerijk.

Dank je wel! Bedoel je met dat boekje van 'Peter Beekman' 'Spelenderwijs opvoeden van uw pup'?

Lysette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:19

Het beste boek dat ik ooit gelezen heb over honden is hondencultuur van Jean Donaldson. Verder vind ik denken als een hond ook een goed boek.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:35

ja, peter beekman schreef 'opvoeden van pups op een spelenderwijs'. Hondencultuur is ook inderdaad een erg goed boek.