Ik weet wel dat honden er dood aan kunnen gaan, maar is het ook bij katten zo? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik weet wel dat honden er dood aan kunnen gaan, maar is het ook bij katten zo?
chocolade vla, chocopasta het gekste tot nu toe vind ik koek
of waren de worteltjes nou gekker?
xdenisex schreef:Voor honden is het het een fabeltje dat het giftig is heb ik gelezen...
Heel erg bedankt allemaal.
... Soms doe ik een héél klein scheutje door haar kattenmelk en dan is dat ook zo op
, maar dat is ook niet wekelijks ofzo, want we hebben ook niet altijd chocolademelk in huis. Denk dat het met mate en heel af en toe geen kwaad kan, ze krijgen wel vaker wat binnen wat niet helemaal de bedoeling is natuurlijk!
) en zijn er nog nooit ziek van geworden. Het ligt meer aan de maag en darmen van je kat. Als die snel gevoelig reageert, of diarree krijgt van dit soort dingen, moet je het absoluut niet meer geven.
). gohya schreef:Mijn kat én mijn 2 honden eten vaak chocolade,al jaren.Ze leven nog steeds [8 en 9 jaar oud,honden].Ik heb ook gehoord dat een hond er dood van kan gaan.Ik geloof het dus niet,ik denk dat het alleen geld voor honden die allergisch zijn voor chocolade.En dat geld ook voor katten.
op een gegeven moment is de grens bereikt en dan is het
hond of kat. ik kan jaren achter elkaar dagelijks net voor de trein oversteken en het elke keer redden. maar dat betekend niet dat er nooit wat met me zal gebeuren. eens gaat het verkeerd.